جمع‌بندی کنفرانس هوآوی: ساعت هوشمند و فبلت Mate S

شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
امسال آسیایی‌ها پا به پای رقبای غربی‌شان در غرفه‌های ایفا برلین خوش درخشیدند. هوآوی، گل سرسبد برندهای آسیای شرقی نیز، امسال با دو محصول قابل رقابت با محصولات ویژه‌ی بازار، آینده‌ درخشان‌تری را از خود نشان داد.
تبلیغات

 این روزها هوآوی سخت تلاش است تا نه تنها در بازار کشورهای آسیایی و خاورمیانه، بلکه در کشورهای غربی نیز عرض اندام کند. غول چینی دنیای موبایل، امسال در برلین با یک فبلت و یک ساعت هوشمند به روی صحنه آمد.  معرفی ساعت هوشمند لوکس و گران قیمت هوآوی یکی از برنامه‌های چینی‌ها برای بالا بردن سطح انتظارات و تغییر وجهه برندشان در بازار محسوب می‌شود. برندی که تا پیش از این با محصولات میان‌رده و بالارده و با قیمت اندک و رقابتی شناخته می‌شد، الان معرف ساعت هوشمندی است که قیمتش با قیمت اپل واچ برابری می‌کند. در وجه دیگر کنفرانس هوآوی، یک فبلت خوش ساخت و قدرتمند قرار دارد که همانند اکثر محصولات این شرکت، قیمت رقابتی دارد و به زودی روانه بازار خواهد شد. با ما برای معرفی محصولاتی که هوآوی در برلین رونمایی کرد همراه شوید. 

ساعت هوشمند huawei Watch

ساعت هوشمند هوآوی به معنای واقعی قرار است یک گجت لوکس باشد.  هوآوی در تهیه‌ی این محصول، دقت زیادی را در القای حس لوکس و درجه یک بودن این کالا به کار برده است. صفحه‌ی دایره‌ای ۴۲ میلیمتری، دکمه‌ی فیزیکی اصلی در امتداد ساعت ، بدنه‌ی ضد خش و استفاده از دو لایه کریستال یاقوت کبود و همچنین استیل ضد زنگ سرمادیده 316L همگی شواهدی برای این موضوع هستند.

The Huawei Watch

باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی کاغذ طول عمر ۲ روز را تامین می‌کند و همچنین این باتری در ۷۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این ساعت از صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی دایره‌ای اَمولد بهره می‌برد و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رَم در آن تعبیه شده است. هواوی همکاری نزدیکی با گوگل برای اطمینان از بهترین عملکرد ساعت خود داشته است؛ زیرا مشتریان دستگاه ۷۹۹ دلاری انتظاری جز این را از محصول خود ندارند. این ساعت با ۴۰ طرح مختلف قابل سفارش خواهد بود. مکانیزم شارژ آن نیز مشابه اپل واچ است و کافی است ساعت را روی هاب مغناطیسی مربوطه قرار دهید.

مشخصات کامل این ساعت با شرح زیر است:

  • -سیستم‌عامل: نسخه‌ی ۱.۳ سیستم‌عامل اندروید وِر
  • -پشتیبانی از سایر سیستم‌عامل‌ها: اندروید ۴.۳ و آی‌او‌اِس ۸.۲ به بعد
  • -ابعاد: قطر ۴۲  و ضخامت ۱۱.۳ میلی‌متر
  • -صفحه‌نمایش: اَمولد دایره‌ای ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و نسبت تراکم ۲۸۶ ppi
  • -جنس: یاقوت کبود به همراه فولاد ضد زنگ 316L
  • -پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز
  • -حافظه: ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه ۵۱۲ مگابایت رَم
  • -شبکه: بلوتوث ۴، وای‌فای
  • -سنسور‌ها: ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، فشار سنج، سنسور اندازه گیری ضربان قلب
  • -باتری: ۳۰۰ میلی آمپر
  • برای آشنایی بیشتر با این محصول شما را به تماشای نگاه نزدیک زومیت از ساعت هوشمند هوآوی دعوت می‌کنیم. 

گوشی هوشمند Mate S

میت اس یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در ایفا امسال محسوب می‌شود. هوآوی در ویژگی‌های ظاهری این محصول ویژگی‌های اسند میت ۷ را به عاریه گرفته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قاب فلزی اشاره کرد. میت اس در مقایسه با نسل پیشین آن یعنی میت ۷ از نظر سایز صفحه‌ی نمایش شاهد کاهشی ۰.۵ اینچی است. صفحه‌ی نمایش میت اس هواوی ۵.۵ اینچ است. شما می‌توانید مقایسه‌‌ی بین ابعاد این محصول و پرچمدارانی همچون نکسوس ۶ و اکسپریا زد ۵ پریمیوم و Ascend Mate 7 را نیز در مطلبی در همین رابطه، مشاهده کنید. 

4b714a92ec6b6216922e5f9b3676f004 XL

 از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پوشش محافظ گوریلا گلس ۴، ضخامت ۷.۲ میلی‌متری، دوربین پشتی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش ال‌ای‌دی، دوربین خودگرفت (سلفی) با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی دیگر، حافظه‌ی رم سه گیگابایتی و سنسور حسگر اثر انگشت اشاره کرد. همچنین مشخصات فنی این محصول را با دیگر پرچمداران بازار در این مطلب مشاهده کنید. 

هواوی اعلام کرده که این گوشی هوشمند از اواسط ماه سپتامبر در بیش از ۳۰ کشور به فروش خواهد رسید. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی میت اس در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و طلایی و با قیمت ۶۴۹ یورو و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی در رنگ‌های صورتی و طلایی را با قیمت ۶۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. 

برای آشنایی بیشتر با این محصول،‌ شما را به دیدن نگاه نزدیک زومیت از Mate SMate S که در نمایشگاه ایفا تهیه شده است دعوت می‌کنیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات