سامسونگ با انتشار توییتی به اظهار نظر در مورد اپل پنسل پرداخت

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته و در جریان برگزاری مراسم موسوم به Hey Siri که طی آن اپل از آیفون‌های جدید خود رونمایی کرد، شاهد رونمایی از آیپد پرو بودیم. اپل در کنار آیپد پرو، لوازم جانبی نظیر کاور کیبورد و همچنین قلمی مخصوص را معرفی کرد. حال سامسونگ به معرفی قلم استایلوس توسط اپل واکنش نشان داده است.
تبلیغات

اپل با معرفی آیپد پرو، لوازم جانبی را نیز برای استفاده در کنار آیپد پرو، معرفی کرد. از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به کاور کیبورد و همچنین قلم موسوم به اپل پنسل اشاره کرد. استیو جابز زمانی که در سال ۲۰۰۷ آیفون را معرفی می‌کرد، استفاده از قلم را بسیار مضحک خوانده و این وسیله را بسیار بی مصرف خواند. اما در مقابل سامسونگ سیاست متفاوتی را در پیش گرفت و با معرفی اولین نسل از گلکسی نوت، قلمی موسوم به S Pen را نیز با محصول خود همراه کرده که این موضوع تا امروز نیز ادامه داده و باید یکی از ویژگی‌های موفق گلکسی نوت را نیز همین قلم خواند. حال با معرفی آیپد پرو و اپل پنسل، عرصه برای اظهار نظر کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ مهیا است.

حساب کاربری توییتر سامسونگ بریتانیا، با انتشار توییتی به همین موضوع اشاره کرده است. سامسونگ در این توییت، عبارت "Ummm ... S-Pen #SoundsFamiliar" اشاره به‌ تشابه اپل پنسل به قلم S-Pen دارد که با قیمت ۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نکته‌ی جالب توجه در مورد قلم اپل شباهت آن در برخی از ویژگی‌ها با قلمی است که سامسونگ هر سال به همراه گلکسی نوت خود روانه‌ی بازار می‌کند. هر دو قلم اپل و سامسونگ در برابر فشار وارد شده حساس بوده و در زمان نگارش یا ترسیم، می‌توان با بهره گیری از این ویژگی شدت و در واقع ضخامت خطوط را نیز تعیین کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات