زوم‌اپ:ماجراجویی رودخانه ای با Magic River

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
Magic River یکی از جدیدترین بازی‌های Ketchapp است که در آن شما کنترل قایقی را در دست دارید و  باید بدون برخورد به سنگ‌های رودخانه، رکوردهای مختلفی ثبت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

روندی که Ketchapp در ساخت بازی‌های موبایل در پیش گرفته است بسیار جالب توجه است به طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم این تیم یکی از پرکارترین گروه‌های بازی سازی موبایل است. بر خلاف تیم‌های دیگر که وقت خود را صرف ساخت تعداد کم بازی، اما با گرافیک‌های حرفه ای می‌کنند، Ketchapp چندان علاقه ای به این بازی‌های شلوغ و گرافیکی ندارد و اکثر بازی‌های ساخته شده توسط این تیم، از گرافیک‌های ساده و کنترل آسانی برخوردارند و به صورت Endless و رکوردی طراحی شده اند. Magic River نیز یکی دیگر از بازی‌های جذاب این تیم است که همانند عناوین پیشین Ketchapp سادگی در آن حرف اول را می‌زند.

magriv2

در این بازی شما در نقش یک قایقران هستید که باید با کنترل قایق خود، مسیر را بدون برخورد به سنگ‌ها طی کرده و تا جایی که می‌توانید کسب امتیاز کنید. کنترل بازی بسیار ساده تر از چیزیست که فکرش را کنید. تنها عمل شما در این بازی Tap کردن روی صفحه است. با یک بار لمس، قایق به سمت راست، و با لمس بعدی قایق به سمت چپ تغییر مسیر می‌دهد و شما باید با کنترل مناسب و تغییر مسیرهای به موقع، مسیر خود را طوری تنظیم کنید که از میان سنگ‌ها عبور کنید. Magic River به فکر علاقه مندان به آیتم‌های شخصی ساز نیز بوده و ده‌ها قایقران و چند رودخانه‌ی متفاوت را نیز در بازی گنجانده است که با جمع آوری الماس ها، قابل آزاد سازی هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات