نتایج بنچمارک HTC One A9 فاش شد؛ پشت سر گذاشتن تمامی رقبا در نتایج بنچمارک

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی روز ۷ مهر ماه دو گجت جدید را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود یکی از این گجت‌ها گوشی A9 بوده و دیگری ساعت هوشمند با صفحه نمایش دایره‌ای باشد. حال نتایج تست بنچمارک منتسب به پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نشان از پیشی گرفتن پردازنده‌ی این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمندی مانند اکسینوس ۷۴۲۰ دارد.
تبلیغات

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی روز ۷ مهر ماه گوشی جدید پرچمدار خود را با نام One A9 را معرفی کند. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی، پردازنده‌ی ده هسته‌ای Helio X20 MT6797 آن خواهد بود.

نتایج تست بنچمارک فاش شده توسط GeekBench نشان می‌دهند که گوشی با نام HTC One A9 مجهز به پردازنده‌ی ده هسته‌ای مدیاتک، توانسته امتیاز عملکرد تک هسته‌ی ۱۸۳۵ را کسب کند. این امتیاز تقریبا با امتیاز کسب شده توسط پردازنده‌ی دو هسته‌ای NVIDIA Tegra K1 مورد استفاده در نکسوس۹، برابری می‌کند. همچنین این گوشی در عملکرد چند هسته‌ای توانسته با کسب امتیاز ۵۸۸۴ تمامی پردازنده‌های موجود از جمله اکسینوس ۷۴۲۰ را پشت سر بگذارد.

wpid wp 1441865285048

همان طور که در نتایج نیز دیده می‌شود، مدیاتک توانسته پردازنده‌ای بسیار قدرتمند بسازد تا عملکرد بسیار خوب و مصرف باتری پایینی نیز داشته باشد. به علاوه این پردازنده از پردازنده‌ی گرافیکی T8xx نیز بهره می‌برد که توانسته پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 را در بنچمارک‌ها پشت سر بگذارد.

از دیگر مشخصات ذکر شده برای A9 اچ‌تی‌سی می‌توان به چهار گیگابایت رم و صفحه نمایش دارای رزولوشن QHD اشاره کرد. همچنین دوربین این گوشی دارای دیافراگم f/1.9 خواهد بود.

اگر نتایج بنچمارک فاش شده صحت داشته باشند می‌توان پردازنده‌ی جدید مدیاتک را صدرنشین تازه وارد بنچمارک‌ها دانست. باید منتظر ماند و دید که اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای مراسم رسمی خود در روز هفتم مهر ماه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات