گیگاست از سه گوشی ME، ME Pure و ME Pro در شهر برلین رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
بعد از خبری که اعلام شد شرکت گیگاست به عنوان بخش موبایل برند زیمنس قرار است گوشی‌های اندرویدی خود را روانه‌ی بازار کند
تبلیغات

حالا خبر می‌رسد مراسم رونمایی از سه محصول جذاب این برند در شهر برلین و تنها یک روز مانده به رویداد بزرگ ایفا 2015 به پایان رسیده است. در این مراسم گیگاست از سه گوشی ME، ME Pure و ME Pro رونمایی کرده است.

گیگاست که صاحب اصلی آن کمپانی زیمنس آلمان است و به عنوان بخش گوشی‌های این برند فعالیت می‌کند از سه دستگاه جذاب با مشخصات فنی و طراحی قابل قبول رونمایی کرده است که در ساخت آنها از فولاد ضدزنگ و آلومینیوم سبک استفاده شده است.

گیگاست ام ای که محصول میانی این خانواده به شمار می‌رود را به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن Full HD و تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ در کنار محافظ گوریلا گلس ۳، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰، رم ۳ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0، اسکنر اثر انگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع کوئیک‌شارژ ۲.۰، پشتیبانی از دو سیم کارت، اندروید ۵.۱ و رابط کاربری گیگاست مجهز کرده است.

mememe

مشخصات فنی گیگاست ام ای پرو که نسخه‌ی قدرتمندتر این سری به شمار می‌رود تقریبا با مدل ام ای مشابه است؛ با این تفاوت که ام ای پرو ز یک سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسل، نمایشگر ۵.۵ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

و در نهایت گوشی ام ی پیور گیگاست که نسخه‌ی پایه‌ی این سه محصول است و نسبت به دو مدل دیگر قیمت کمتری دارد، از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعت و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و جزء محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.

meme2

در حال حاضر امکان خرید گوشی ME گیگاست با قیمت ۵۳۰ دلار در انگلستان، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، لهستان و ترکیه فراهم شده است و دو مدل دیگر به زودی با قیمت ۲۴۹ و ۳۴۹ پوند وارد بازار خواهند شد.

به نظر شما گیگاست زیمنس می‌تواند در این بازار موفق باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات