نکسوس ال‌ جی به پردازنده اسنپدراگون 808 و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌ها گذشته شایعات زیادی در مورد نکسوس‌های بعدی گوگل مطرح شده است. به تازگی وبسایت اندروید پلیس مدعی شده که از منابع قابل اعتمادی به مشخصات فنی نکسوس ساخت ال‌جی دست پیدا کرده است.
تبلیغات

تا اینجای کار تقریبا مطمئن هستیم که امسال شاهد عرضه دو گوشی نکسوس یکی ساخت شرکت کره‌ای ال جی  و دیگری ساخت شرکت چینی هوآوی خواهیم بود.  طبق اعلام  سایت Android Police، نکسوس ال‌جی به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی است. دوربین اصلی ۱۲.۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. ال‌جی برای تامین انرژی نکسوس جدید باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته و این گوشی به USB نوع C نیز مجهز است. همچنین گفته می‌شود که نکسوس ال‌جی در رنگ‌های سفید، سیاه و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

برخی از این مشخصات سخت‌افزاری شاید بیشتر به یک گوشی میان‌رده شباهت داشته باشند ولی به هرحال ترکیب اسنپدراگون ۸۰۸، نمایشگر 1080p و ۳ گیگابایت رم پیش از این هم به نوعی قابل پیش‌بینی بود. اگرچه پیش از این برخی شایعات حاکی از استفاده ال‌جی از یک نمایشگر با کیفیت QHD‌ بودند حالا اخبار جدید به شکل موثق‌تری نمایشگر فول اچ‌دی را تایید می‌کنند.

هرچند خبرهای جدید اطلاعاتی در مورد قیمت نکسوس ساخت ال‌جی ارائه نکرده اند با این حال گفته می‌شود نکسوس ساخت ال جی قیمت پایین‌تری نسبت به نکسوس ساخت هوآوی خواهد داشت. که البته با توجه به این که می‌دانیم نکسوس ساخت هواوی دارای نمایشگر بزرگتری خواهد بود این نکته چندان هم دور از انتظار نیست.

انتظار می‌رود در اواخر ماه سپتامبر شاهد معرفی رسمی نکسوس ال‌جی باشیم. به نظر شما کدام نکسوس توجه کاربران را بیشتر جلب خواهد کرد؛ نکسوس ال‌جی یا هوآوی؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات