انتشار تصاویر مربوط به جعبه گلکسی نوت 5 سامسونگ

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدید منتشر شده از تایلند جعبه منتسب به گوشی گلکسی نوت ۵ را نشان می‌دهند. به علاوه در قسمت کناری این جعبه مشخصات این گوشی نیز ذکر شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

عکس‌های جدید منتشر شده در تایلند جعبه‌ی گلکسی نوت ۵ را نشان می‌دهند. بنابر اطلاعات درج شده بر روی این جعبه، از مشخصات فنی فبلت جدید سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل از نوع سوپر امولد اشاره کرد. به علاوه نوت ۵ مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ شده و از ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.

در پشت گوشی شاهد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال و در جلوی آن شاهد دوربینی ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی خواهیم بود. سامسونگ یکی از مهم‌ترین تغییرات را در بخش باتری فبلت خود ایجاد کرده است. گلکسی نوت ۵ از باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که انتظار می‌رود افزایش در حدود ۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نسبت به باتری گلکسی نوت ۴، پیشرفت‌ زیادی را در زمینه‌ی دوام باتری به همراه داشته باشد. همچنین سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۵.۱.۱ خواهد بود.

انتظار می‌رود سامسونگ در روز ۲۲ مرداد ماه از هر دو فبلت جدید خود با نام‌های گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ پرده‌برداری کند و با توجه به نزدیک بودن این تاریخ در چند روز آینده نیز به احتمال زیاد شاهد فاش شدن عکس‌های بیشتری از هر دو گوشی خواهیم بود.

2015 08 10 162125
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات