سامسونگ و نماد اندیش آرین فتوکپی‌های چندکاره جدید را رونمایی کردند

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
مطالعه 5 دقیقه
سامسونگ، شرکت نماداندیش آرین را به عنوان شریک تجاری در محصولات B2B برگزیده و فروش و خدمات پس از فروش محصولات تجاری از جمله فتوکپی‌های چندکاره جدیدش را به این شرکت سپرده است. در ادامه گزارش زومیت از مراسم رونمایی این محصولات و اعلام همکاری این دو شرکت را می‌خوانید.
تبلیغات

امروز ۱۸ مرداد ۹۴، سامسونگ و نماد اندیش آرین، از جدیدترین فتوکپی‌های چندکاره سامسونگ در هتل اوین پارسیان رونمایی کردند.

در ابتدای این مراسم، سخنان دوک پارک، مدیر عامل دفتر سامسونگ در ایران قرائت شد. وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در این مراسم گفت:

امروز برای معرفی گروهی دیگر از دستاوردهای هوشمند سامسونگ که مکمل دانش شما در محیط کارتان خواهند بود، میزبان شما اصحاب رسانه هستیم.
پرینترهای سامسونگ

در این جلسه به این موضوع اشاره شد که سامسونگ با نماداندیش آرین برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات سری Business از جمله فتوکپی/اسکنرهای چندکاره اداری همکاری می‌کند.

سپس ژوبین علاقبند، از گروه بالراکس شرکت نماداندیش آرین گفت:

شرکت ما سابقه‌ای ۴۰ ساله دارد و به عنوان اولین شرکتی که دستگاه‌های زیروگرافی را وارد بازار ایران کرده، شناخته می‌شود.
ژوبین علاقبند

وی افزود:

از طریق دفاتر نمایندگی و شعب ما، حدودا ۲۲۰ شهر تحت پوشش فروش و خدمات پس از فروش هستند.

علاقبند مهم‌ترین دلایل انتخاب سامسونگ به عنوان شریک تجاری را کیفیت بالا و تکنولوژی روز، گستردگی طیف محصولات این کمپانی و قیمت رقابتی آنها برشمرد.

نیما مظفری، مدیر فروش نماد اندیش آرین در تهران برای ارائه برخی توضیحات فنی و گستره محصولات جدید سامسونگ روی صحنه آمد. او به سری ماشین‌های جدید چندکاره A3 سامسونگ اشاره کرد و گفت:

سری A3 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که می‌توانند مشکلات و معضلات سازمان‌ها و دفاتر را برطرف کنند. این دستگاه‌های تک بورد همزمان کار پرینت، کپی، اسکن و فکس را انجام می‌دهند و سرعت بالایی دارند. همچنین امکان اتصال به ابزارهای هوشمند نیز در آنها وجود دارد تا مستقیما از تلفن هوشمندتان اسناد را چاپ کنید.
samsung printer event 3

مظفری سپس درباره فناوری ReCP ماشین‌های A3 گفت:

به کمک این فناوری خطوط اضافه لبه‌های تصویر حذف شده و مرز متن یا تصویر با پس‌زمینه مشخص‌تر خواهد بود.

ویدیویی درباره این فناوری نیز پخش شد که در آن مشاهده می‌شد، حتی در حالت پرینت نگاتیو هم بهینه‌سازی‌هایی برای جداسازی تصویر نگاتیو از سایر بخش‌ها صورت می‌گرفت. به کمک قابلیت آنتی اسکرینینگ نیز، این پرینترها باعث می‌شوند تا تصاویر رنگی کاملا صاف و بدون حالت نقطه‌ای که اصطلاحا به آن اسکرین شدن می‌گویند، چاپ شوند.

نیما مظفری

مظفری در ادامه سخنانش به سازگاری ماشین های اداری جدید سامسونگ با محیط زیست اشاره کرد. وی گفت که گزینه Eco در ماشین‌های A3 موجب حذف ۲۰ درصدی استفاده غیرضروری از مواد مصرفی مثل تونر و کاغذ می‌شود. او ادامه داد:

با کاهش میزان تولید دی اکسید کربن، سامسونگ توانسته سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشد.
samsung printer event 5

او همچنین با اشاره به اخذ مجوز BLI توسط ماشین‌های اداری سامسونگ گفت که دلیل گرفتن این گواهی اتکاپذیری، کیفیت بالای آنها و ارائه راهکارهای نوین است.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به فتوکپی/اسکنرهای چندکاره جدید سامسونگ و تکنولوژی‌های نوین آنها را مشاهده کنید:

samsung printer event 6
پرینتر سامسونگ
samsung printer event 8
samsung printer event 9
samsung printer event 10
samsung printer event 11
پرینتر چندکاره سامسونگ
samsung printer event
samsung printer event 14
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات