نسل جدید آیفون و آیپد به همراه اپل تی وی ۱۸ شهریور ماه معرفی می شوند

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سپتامبر ماهی است که اپل، آیفون جدید خود را معرفی می‌کند. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی مراسم خود را ۹ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده اپل در نظر دارد تا مراسم معرفی محصولات جدیدش را ۹ سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور ماه برگزار کند. ظاهرا این کمپانی در نظر دارد تا با ایجاد بدعت در سنت‌هایش، نسل جدید آیپد‌ها را نیز به همراه آیفون‌های جدید و همچنین اپل تی وی در یک مراسم معرفی کند. اپل تی وی محصولی است که علاقمندان انتظار بلند بالایی را برای معرفی آن داشته‌اند.

آیفون 6s و آیفون 6s پلاس با بهره‌گیری از زبان طراحی آیفون‌های کنونی اپل روانه‌ی بازار خواهد شد و از قابلیت‌های جدید آن می‌توان به اضافه شدن فورس تاچ به صفحه‌ی نمایش آن اشاره کرد.

در مورد آیپد‌های این کمپانی نیز نمونه‌ی ۱۲ اینچی نظر بسیاری را به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد پس از انتظار چند ساله باید شاهد معرفی این تبلت باشیم. معمولا اپل مراسم جداگانه‌ای را در پاییز برای معرفی نسل جدید تبلت‌هایش برگزار می‌کرد، حال آنکه به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا محصولات جدیدش را طی مراسم واحد پیش روی علاقمندان قرار دهد.

اپل تی وی محصول دیگری است که در چند سال گذشته همواره شایعاتی در مورد آن به گوش رسیده است. آخرین نسل از اپل تی وی عمری بیش از سه و نیم سال دارد که از این‌رو انتظار می‌رود اپل نسل جدید این محصول را همراه با قابلیت‌های جدید روانه‌ی بازار کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا اپل ۱۸ شهریور ماه محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات