زومجی: تحلیل کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امسال در گیمزکام ۲۰۱۵، فرصتی فوق‌العاده برای تیم ایکس‌باکس رقم خورد و حضور نیافتن سونی باعث شد ردموندی‌ها بتوانند با یک کنفرانس، حداقل فعلا چند قدمی از حریف پیش بیفتند. زومجی در مقاله‌ای، این کنفرانس پر از بازی مایکروسافت را تحلیل کرده تا ببیند آیا نمایش‌ بازی‌های ایکس‌باکس توانسته اثری در مخاطبان و هواداران داشته باشد یا خیر.
تبلیغات

کنفرانس مایکروسافت و سونی در E3 2015 دو چیز کاملا متفاوت بود. اولی دنیایی از نظم و برنامه را در اجرایش داشت و دومی به شکلی دیوانه‌وار تریلرهایی بی‌نظیر از بازی‌هایش را بر روی نمایشگرها انداخته بود. هر گونه که به آن چه در E3 2015 گذشت نگاه کنیم، به سادگی می‌فهمیم هر دوی این شرکت‌ها با این که روش‌های مختلفی برای کارشان داشتند، موفق از این رقابت بیرون آمدند. از طرفی مایکروسافت با نمایش بی‌نقص خود بهترین نمایش خود را در چند سال اخیر نشانمان داده بود و از طرفی دیگر نیز سونی دوباره با آن همه تریلر جذاب طرفدارانش را دیوانه کرده بود. بعد از E3 مطمئن بودم که رقابت این دو کمپانی بزرگ بعد از این جذاب‌تر خواهد شد و وقتی گفته شد که سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را از گیمزکام به هفته‌ی گیم پاریس ( که تا به حال اسمش  را نشنیده بودم!) منتقل کرده است، دیگر شکی نداشتم که فاصله‌ی افتاده بین این دو رقیب در حال از بین رفتن است. قطعا مایکروسافت بعد از گیمزکام چند قدم به سونی نزدیک‌تر می‌شود و این تعقیب و گریز هیجان بیشتری خواهد گرفت.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات