شیائومی Redmi Note 2 را در روز 22 مرداد ماه معرفی می‌کند

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شیائومی در روز ۲۲ مرداد ماه از رابط کاربری MIUI 7 خود که مبتنی بر اندروید است، رونمایی خواهد کرد. اما اخبار جدید منتشر شده خبر از معرفی گوشی جدید در کنار این رابط کاربری می‌دهند.
تبلیغات

شایعاتی که در چین منتشر شده‌اند خبر از معرفی گوشی Redmi Note 2 در کنار رابط کاربری جدید MIUI 7 می‌دهند. به علاوه خرده‌فروشی چینی در سایت خود زمان آغاز پیش‌سفارش ردمی نوت ۲ را ۲۵ مرداد ماه قید کرده است که به نوعی معرفی این گوشی در ۲۲ مرداد را تایید می‌کند.

gsmarena 002K

همان‌ طور که در عکس بالا می‌بینید قیمت فروش نسخه‌ی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی در حدود ۱۲۸ دلار خواهد بود. این عکس به نظر می‌رسد تصویری است که برای اعضای درونی شیائومی بر روی وبسایت فروش آنلاین این شرکت قرار گرفته است.

به علاوه نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی ردمی نوت ۲، بنابر شایعات قیمتی ۱۱۲ دلاری خواهد داشت که با این قیمت ردمی نوت ۲ به رقیبی سرسخت برای ام ۲ نوت میزو تبدیل می‌شود.

از مشخصات فنی فاش شده برای این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، دو گیگابایت رم و باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. پردازنده‌ی این گوشی نیز به نظر می‌رسد پردازنده‌ی MT6795 مدیاتک باشد که هشت هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد.

نظر شما چیست؟ آیا حاضر به خرید گوشی با مشخصات و قیمت ذکر شده خواهید بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات