ایسوس دو گوشی جدید از خانواده‌ی زنفون را معرفی کرد

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس روز گذشته بدون هیاهوی زیاد گوشی‌های جدید رده بالا را در سری زنفون‌ها معرفی کرد. دو گوشی جدید در واقع نسخه‌های بهبود یافته‌ی زنفون ۲ و زنفون ۵ اینچی هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس روز گذشته دو گوشی جدید از سری زنفون خود را معرفی کرد. Zenfone 2 Deluxe در واقع نسخه‌ی زیباتر زنفون ۲ و Zenfone 2 Laser نسخه‌ای از مدل ۵ اینچی زنفون ۲ است که عملکرد بهتری در زمینه‌ی دوربین دارد.

Asus Zenfone 2 Deluxe

زنفون ۲ دلوکس با همان ابعاد زنفون ۲ که در فروردین گذشته عرضه شده بود، معرفی شده است اما تغییراتی که در قاب پشتی آن ایجاد شده شکلی مجلل به آن می‌دهد. ایسوس مدعی است در این طراحی بیشتر از ۵۰۰ مثلث در کنار هم قرار گرفته‌اند تا شکلی مانند یک الماس ایجاد کنند.

زنفون ۲ دلوکس گوشی ۲ سیم کارته با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی همانند زنفون ۲ است و از پردازنده‌‌های اینتل اتم Z3580 و Z3560 بهره می‌برد و این بار هر دو نسخه از گوشی دارای ۴ گیگابایت رم هستند.

بهبود دیگر در زمینه‌ی مقدار حافظه داخلی است. این بار نسخه‌ی پایه ۶۴ گیگابایت حافظه دارد و با استفاده از حافظه میکرو اس‌دی می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. سیستم عامل این گوشی نیز مانند زنفون ۲ اندروید ۵ است.

به علاوه این گوشی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری دلوکس نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌توان آن را در ۳۹ دقیقه به میزان ۶۰ درصد شارژ کرد.

Asus Zenfone 2 Laser

gsmarena 002ت

مانند ZE500CL، زنفون ۲ لیزر نیز صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن 720P دارد. تغییر اصلی در دوربین این گوشی است، ایسوس در زنفون ۲ لیزر به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

دوربین اصلی این گوشی مجهز به فوکوس خودکار لیزری شده و دارای لنزی ۵ لایه است. همچنین حالتی به نام Super HDR نیز وجود دارد که تا ۴ برابر حساسیت بالا و کاهش نویز بهتری در شرایط نور زیاد و یا نبود نور کافی دارد.

بر خلاف دو نسخه‌ی گذشته‌ی ۵ اینچی زنفون ۲ که دارای پردازنده‌های اینتل اتم بودند، زنفون ۲ لیزر مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ شده است. به علاوه این گوشی ۲ گیگابایت رم داشته و در دو نسخه‌ی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش حافظه معرفی شده است.

صفحه نمایش ۵ اینچی لیزر با گوریلا گلس ۴ پوشیده شده اما از پنل غیر از IPS در آن استفاده شده است. این گوشی نیز سیستم عامل اندروید ۵ داشته و با توجه به بازار هدف دارای باتری با ظرفیت ۲۰۷۰ یا ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات