زوم‌اپ: اضافه شدن امکانات جدید به اپلیکیشن های Google Keep و Google Slide

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
Google Keep و Google Slides به تازگی یک بسته‌ی بروزرسانی دریافت کرده‌اند که به لطف آن، یک ویژگی جدید و بسیار کاربردی به آن‌ها اضافه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود رقبای سرسختی همچون Evernote یا Onenote، اپلیکیشن Google Keep همچنان یکی از محبوب ترین و فعال‌ترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری است که با ارائه‌ی محیطی کاملا سبک و روان، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن، به تازگی یک بسته‌ی بروزرسانی دریافت کرده است که با نصب آن، یک گزینه‌ی بسیار کاربردی با عنوان "Copy to Google Doc" به منوی آن اضافه خواهد شد. همانطور که از نام این گزینه مشخص است، به کمک آن می‌توانید در کسری از ثانیه و بدون نیاز به انجام مراحل اضافه ای مانند Copy/Past، یادداشت‌های خود را به Google Docs وارد کنید.

Google Keep12

برای مثال، عملکرد این امکان جدید را می‌توانید در اسکرین شات‌های بالا مشاهده کنید که به سرعت و با حفظ تمام استانداردها، یادداشتی در Keep را به Doc منتقل کرده است. البته موضوعی که در این بین باید به آن دقت کنید این است که با انتخاب این گزینه، یادداشت شما مستقیما به Docs منتقل خواهد شد و شما قادر به تعیین مکان ذخیره‌سازی آن در Doc نخواهید بود و اگر مایل به پوشه‌بندی یادداشت‌های خود هستید، باید بعد از انتقال این یادداشت، و از درون اپلیکیشن Doc به تغییر آن بپردازید.

Google Keep13

Google Slides نیز دومین اپلیکیشن گوگل است که یک بسته‌ی بروزرسانی برای آن منتشر شده است که امکان ارائه‌ی اسلاید‌ها را به شکلی راحت‌تر و سریع‌تر به کاربران می‌دهد. به لطف این ویژگی، شما با انتخاب گزینه‌ی Present در اسلایدهای داخل موبایل، می‌توانید آن را به شکل یک تماس ویدئویی با قابلیت شخصی‌سازی‌های مختلف و از طریق Hangouts به هر کجا و هر دیوایسی منتقل کنید و همزمان نیز از تلفن همراه خود برای کنترل اسلایدها مانند انتقال به صفحات مختلف، پخش یادداشت‌های صوتی و... بپردازید. برای دریافت این بروزرسانی‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

Google Keep

دانلود از گوگل پلی استور

Google Slides

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات