اولین بروزرسانی رسمی ویندوز ۱۰ ارائه شد

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یک هفته پس از عرضه رسمی ویندوز ۱۰، مایکروسافت تصمیم به ارائه اولین بروزرسانی این سیستم عامل گرفته است. به نظر می‌رسد مایکروسافت خیلی زود تصمیم به بهبود عملکرد ویندوز ۱۰ گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اطلاعات زیادی در مورد این بروزرسانی هنوز منتشر نشده ولی مایکروسافت اعلام کرده که این بروزرسانی شامل تغییراتی است که به بحث امنیت ویندوز ۱۰ ارتباطی ندارد بلکه برخی ویژگی‌های جدید و بهبود در عملکرد ویژگی‌های فعلی ویندوز ۱۰ را سبب می‌شود.این پچ با نام KB3081424‌ ارائه خواهد شد. پیش از این گزارشاتی وجود داشت که مدعی بودند نام این بسته جدید ماکروسافت Service Release 1 یا SR1‌ خواهد بود ولی ظاهرا مایکروسافت تصمیم خود را عوض کرده یا فعلا برنامه‌ای برای این گونه نام‌گذاری کردن ندارد.

Pasted image at 2015 08 05 01 43 PM

مایکروسافت در این زمینه می‌گوید:

بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ ادغامی هستند به این معنا که این بسته جدید مایکروسافت تمامی بروزرسانی‌های قبلی ارائه شده توسط مایکروسافت را نیز شامل می‌شود. اگر شما پیش از این بروزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید تنها موارد جدید موجود در ان بسته برای شما دانلود خواهد شد و بر روی رایانه شما نصب می‌شود.
Pasted image at 2015 08 05 01 44 PM

حجم این بروزرسانی ۳۲۵ مگابایت است و خوشبختانه مایکروسافت بزودی اطلاعات دقیقتری در مورد محتویات این بسته بروزرسانی ارائه خواهد کرد. به نظر می‌رسد این بروزرسانی اولین بروزرسانی از مجموع بروزرسانی‌هایی باشد که طی هفته‌های آینده برای ویندوز ۱۰ شاهد خواهیم بود.

برای داشتن این بروزرسانی کافی است که بخش ویندوز آپدیت خود را به حالت اتوماتیک تنظیم کرده باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات