هواوی ۱۹ مرداد ماه گوشی جدید با دوربین متحرک معرفی می‌کند

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
هواوی سال پرکار و موفقی را پشت سر می‌گذارد. ابتدا معرفی هواوی پی 8 و سپس آنر 7 که موفقیت چشم‌گیری داشتند و بعد از آن معرفی گوشی ارزان قیمت آنر 4A همگی نشانی از این سال پرکار برای هواوی هستند. حالا به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد تا گوشی جدید و متفاوتی را روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

در روزهای گذشته عکس‌های دو گوشی جدید از هواوی با نام‌های ATH-AL00 و ATH-AL00H توسط وبسایت آزانس استاندارد رگولاتوری چین، TENAA منتشر شدند. هر چند نمی‌شد از با توجه به عکس‌ها مشخصات این گوشی را حدس زد، اما چیزی که به چشم می‌آمد طراحی خاص دوربین آن بود. آن طور که در عکس‌ها پیدا است دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در جای خود جا‌به‌جا شده و به دوربین سلفی تبدیل شود.

امروز نیز هواوی در حساب کاربری شبکه‌ی اجتماعی ویبو خود با نوشتن جمله‌ی «فراتر از یک گجت شگفت انگیز» و انتشار عکس زیر خبر از معرفی گوشی جدید در روز ۱۹ مرداد ماه را داد.

wpid s 916fa6e210514a7584c0d571941e07a7

آن طور که به نظر می‌رسد گوشی‌های ATH-AL00 که توسط TENAA گواهی‌های استاندارد را دریافت کرده‌اند در آن روز معرفی خواهند شد.

همان طور که در عکس مربوط به گوشی مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد دوربین اصلی گوشی متحرک بوده و فقط می‌تواند به صورت عمودی حرکت کند. با حرکت به سمت بالا این قطعه، دوربین سلفی گوشی نیز ظاهر می‌شود که دارای فلش مجزا نیز هست. به علاوه به دلیل عدم حرکت دوربین آن در جهتی غیر از جهت عمودی، انتظار می‌رود قطعه‌ی متحرکی که دوربین بر روی آن قرار می‌گیرد در واقع دو حسگر داشته باشد که یکی به عنوان دوربین اصلی و دیگری به عنوان دوربین سلفی عمل خواهند کرد.

در حال حاضر مزایای این طراحی مشخص نیست و به نظر می‌رسد باید منتظر ماند تا در روز ۱۹ مرداد با معرفی رسمی آن، هواوی اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات