وان پلاس طراحی نسل بعدی پرچم‌داران خود را آغاز کرده است

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی مدیر عامل وان پلاس اعلام کرد که این کمپانی تا آخر سال میلادی جاری گوشی هوشمند دیگری را نیز معرفی خواهد کرد. در حالی که او اطلاعات بیشتری ارائه نداده است اما شایعاتی در مورد نام این گوشی منتشر شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در یک سوال و جواب اینترنتی وان پلاس به هواداران خود گفته است که گوشی جدید این شرکت وان پلاس ۲ اس و وان پلاس ۳ نام نخواهد داشت و در واقع تایید کرده که این گوشی نسل بعدی وان پلاس ۲ نیست. احتمال دارد گوشی جدید وان پلاس نسخه‌ی مینی وان پلاس ۲ با نام وان پلاس مینی باشد چرا که مدیر عامل این شرکت در گذشته به این نکته اشاره کرده بود که قصد توسعه دادن محدوده‌ی گوشی‌های خود را دارند.

بنابراین می‌توان مطمئن بود وان پلاس راه اپل را در پیش نگرفته است و گوشی جدید این شرکت نسل بعدی وان پلاس ۲ نخواهد بود. البته این به معنای بی‌توجهی وان پلاس به نسل بعدی پرچم‌دار خود نیست چرا که این شرکت مدعی است در حال حاضر طراحی پرچم‌دار بعدی خود را نیز آغاز کرده است.

به علاوه وان پلاس به این نکته نیز اشاره کرد که فروش وان پلاس وان را تا اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه خواهد داد، که به نظر طبیعی می‌آید چرا که بعد از آن تاریخ، گوشی دیگری به وان پلاس ۲ برای فروش خواهد پیوست.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به عرضه‌ی گوشی‌های وان پلاس در ایران دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات