آیفون 6c نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
در خلال انتشار اخبار در خصوص آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل، بعضا شایعاتی نیز در مورد نسل جدید آیفون 5c منتشر می‌شود. آخرین شنیده‌ها در این خصوص حکایت از این دارد که اپل نسل جدید این گوشی هوشمند را با نام آیفون 6c در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط دیجی تایمز که براساس گفته‌های یک منبع داخلی در اپل است، این کمپانی نسل جدید آیفون ارزان قیمت خود یا همان 6c را در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

پیش از این نیز اخبار منتشر شده حکایت از این داشتند که اپل نسخه‌ی پلاستیکی آیفون را همراه با آیفون 6s و 6s پلاس در آینده‌ی نزدیک معرفی کرده و روانه‌ی بازار خواهد کرد. حال شنیده‌ها اخیر نشان دهنده‌ی این نکته است که اپل عرضه‌ی این گوشی هوشمند را تا سال آینده‌ی میلادی به تعویق انداخته و در نظر دارد تا آیفون 6c را نیمه اول سال آینده میلادی روانه‌ی بازار کند.

براساس اطلاعات ارائه شده، این گوشی هوشمند مبتنی بر تراشه‌هایی خواهد بود که از فرآیند تولید FinFET مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ و ۱۶ نانومتری تی اس ام سی تایوان استفاده می‌کنند.

شنیده‌ها گویای این موضوع است که اپل در ابتدا در نظر داشته تا آیفون 6c را مجهز به لیتوگرافی ۲۰ نانومتری نماید، اما در نهایت تصمیم خود را تغییر داده و استفاده از فناوری‌های جدیدتر را در جهت بهره‌گیری از صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین قدرت بیشتر ترجیح داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات