تماشا کنید: انتشار ویدئویی منتسب به گوشی هواوی میت 8

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی ساخت هواوی با نام نسخه‌ی M200-UL00 در ویدئویی ۱۸ ثانیه‌ای فاش شده است که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی هواوی میت ۸ است. انتظار می‌رود این گوشی در ماه آینده معرفی شود.
تبلیغات

هواوی در اطلاعیه‌ای بیان کرده است که در روز ۱۱ شهریور ماه گوشی ملقب به پرچم‌دارِ پرچم‌داران را معرفی خواهد کرد و آن طور که از شواهد پیدا است این گوشی هواوی میت ۸ خواهد بود. فردی در یوتیوب ویدئویی ۱۸ ثانیه‌ای از فبلت ساخت هواوی منتشر کرده و مدعی است گوشی موجود در ویدئو مربوط به نمونه‌ی اولیه میت ۸ است.

بنابر شایعات هواوی میت ۸ از صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد که به معنای وجود ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ از آن است. به علاوه انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ ساخت هواوی استفاده کند. همانند اسند میت ۷، میت ۸ نیز در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه با رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و دیگری با رمی ۴ گیگابایتی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۲۰.۷ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل خواهد بود. مانند اسند میت ۷ در زیر دوربین اصلی میت ۸ شاهد حسگر اثر انگشت خواهیم بود و این بار انتظار می‌رود شاهد باتری بزرگ‌تر نسبت به باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اسند میت ۷ باشیم.

لینک دانلود

در روزهای گذشته نیز شاهد فاش شدن عکس‌هایی منتسب به میت ۸ بوده‌ایم که شباهت زیادی به گوشی موجود در ویدئوی زیر داشتند اما با این وجود نمی‌توان صحت یا عدم صحت این ویدئو را تایید کرد.

انتظار می‌رود با توجه به این که کمتر از یک ماه تا معرفی احتمالی میت ۸ زمان باقی مانده است، شاهد انتشار اخبار و عکس‌های بیشتری از این گوشی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات