ساعت لوکسی که ترکیب ساعت کلاسیک با اپل‌واچ است

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سازنده‌های مختلف ساعت‌های گران قیمت سعی داشته‌اند تا دنیای کلاسیک ساعت‌ها را با دنیای هوشمند آن گره بزنند اما یک کمپانی در این زمینه پا را فراتر نهاده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کارخانه‌ی آمریکایی Nico Gerard سری ساعت‌های خود با نام Pinnacle را روز دوشنبه معرفی کرد. اما این ساعت ساخت سوئیس، ویژگی جالبی نیز دارد. با استفاده از بند مخصوص برای ساعت می‌توانید اپل واچ ۳۸ میلی‌متری خود را به آن متصل کنید.

ساعت شما در این حالت در واقع به یک ساعت دو طرفه تبدیل می‌شود و در سمتی ساعت کلاسیک و در طرفی دیگر اپل واچ شما قرار می‌گیرد.

اما استفاده از این ساعت در عمل مشکلاتی نیز می‌تواند به همراه داشته باشد. اول این که استفاده از دو ساعت در یک مچ دست به خصوص در هنگام قرار دادن دست بر روی سطحی صاف می‌تواند آزاردهنده باشد و به علاوه باعث می‌شود تا سطح شیشه‌ی هر دو ساعت در معرض خط و خش قرار بگیرد. همچنین حرکت مچ دست برای دیدن ساعت دوم می‌تواند خسته کننده نیز باشد.

ساعت اصلی یک ساعت با طراحی کلاسیک است که ۴۱ میلی‌متر قطر دارد. برند Nico Gerard برند شناخته شده‌ای نیست اما کارخانه‌ی سازنده‌ی آن وعده‌ی ساعتی خوش ساخت با موتور سوئیسی را به خریداران و علاقه‌مندان می‌دهد. از دیگر مشخصات این ساعت می‌تواند به نشانگر تاریخ و قابلیت مقاومت در آب تا عمق ۱۰۰ متری نیز اشاره کرد. این ساعت که از استیل ضد زنگ ساخته شده، در سه نسخه‌ی مشکی، آبی و طلای ۱۸ عیار با پس‌زمینه‌ی قرمز عرضه می‌شود. ( البته از نسخه‌ها‌ی رنگ آبی و طلائی به ترتیب ۹۹ و ۸۸ عدد ساخته خواهد شد)

Pinnacle در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است و نسخه‌ی مشکی آن که ارزان‌ترین این سری از ساعت‌ها نیز به شمار می‌رود ۹۳۰۰ دلار قیمت داشته و شرکت سازنده بین ۱۰ تا ۱۲ ماه آن را تحویل می‌دهد. نسخه‌ی آبی ۹۵۰۰ دلار قیمت داشته و طی ۸ تا ۱۰ ماه آینده به خریدار تحویل داده می‌شود و نسخه‌ی طلائی آن نیز قیمت عجیب ۱۱۲ هزار دلاری دارد و برای تحویل گرفتن آن باید ۶ تا ۸ هفته صبر کرد.

اپل واچ استیل نیز در هر یک از دو نسخه‌ی آبی و مشکی به همراه ساعت تحویل خریدار می‌شود و اگر نسخه‌ی طلائی خریداری شود به همراه ساعت نسخه‌ی طلائی اپل واچ نیز به خریدار داده می‌شود. مدیر عامل نیکو جرارد، اندی پلومر می‌گوید:

ساعت‌ها برای گرفتن مجوز و ساخته شدن نیاز به ۶ ماه زمان دارند. ما در عرضه‌ی با تعداد زیاد خود کمی وقفه ایجاد کرده‌ایم تا ابتدا نسخه‌های دارای تعداد محدود مانند نسخه‌ی طلائی را بسازیم.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به استفاده‌ از چنین ساعتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات