ظاهرا اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت، سنسور اثر انگشت خواهند داشت

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی اکسپریا زد ۳ پلاس یا اکسپریا زد ۴ توسط سونی بسیاری از طرفداران این کمپانی را راضی نکرد؛ حال این افراد در انتظار عرضه‌ی اکسپریا زد ۵ هستند. تصاویر منتسب به اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ کامپکت نشان از بکارگیری سنسور اثر انگشت در این گوشی‌ها دارد.
تبلیغات

پس از آنکه سونی گوشی هوشمند جدیدش را با عنوان اکسپریا زد ۳ پلاس یا اکسپریا زد ۴ روانه‌ی بازار کرد، بسیاری از کاربران از این اقدام اظهار نارضایتی کردند. استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ که همیشه با اخباری مبنی بر گرم شدن بیش از حد همراه شده نتوانست آنچنان که باید نظرها را به سوی اکسپریا زد پلاس جلب کند. انتظار می‌رود کمپانی ژاپنی پرچمدارش را تا پایان سال جاری میلادی معرفی کند. حال تصاویر منتسب به اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ پلاس استفاده از سنسور اثر انگشت را در این دو گوشی هوشمند نوید می‌دهد.

این روزها بسیاری از تولیدکنندگان در گوشی‌های هوشمند رده بالا و میان رده‌ی خود از سنسورهای اثر انگشت استفاده می‌کنند. هرچند وجود چنین ماژولی همچون دوربین سلفی یا استفاده از صفحه‌ی نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی یک اجبار نیست، اما نبود آن نیز به عنوان یک امتیاز منفی در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند شمرده می‌شود.

فاش کننده‌ای با نام vizileaks@ تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشته که به نظر متعلق اکسپریا زد ۵ یا اکسپریا زد ۵ کامپکت است. یکی از مشخص‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند که با نگاهی به تصویر می‌توان درک کرد، وجود سنسور اثر انگشت است که مکان آن در لبه‌ی سمت راست گوشی است. همچنین باید به طراحی این گوشی نیز اشاره کرد که در مقایسه با نسخه‌های قبل تغییر چندانی را به خود ندیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات