زوم‌اپ: پخش فایل های صوتی، ویدئویی و عکس ها درویندوزفون با اپلیکیشن AZ Player

سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
AZ Player اپلیکیشنی در زمینه‌ی نمایش فایل‌های صوتی، ویدئویی و تصاویر است که با بهره‌گیری از پوسته‌ی مدیا پلیر محبوب ویندوز، یک اپلیکیشن کامل و چشم‌نواز را برای گوشی‌های ویندوزفون به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که هیچ کاربری وجود ندارد که حتی برای یک بار از Windows Media Player استفاده نکرده باشد. اپلیکیشنی محبوب که زمانی یکی از بهترین پلیرهای موجود بود و با ورود نرم افزارهای دیگری همچون KMplayer یا JetAudio به مرور به فراموشی سپرده شد. در این میان گروهی از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوزفون، در تصمیمی جالب اپلیکیشنی برای نمایش عکس‌ها و پخش موسیقی و ویدئو ساخته اند که به طور کامل از شکل و شمایل مدیا پلیر ویندوز برخوردار است و بدون هیچ شکی باید گفت که در درست انجام دادن این امر نیز بسیار موفق ظاهر شده اند به طوری که در اولین ورود به آن، حس نوستالژی جالبی به شما دست خواهد داد و پلیری همه کاره را درست با ظاهر مدیا پلیر ویندوز در اختیار خواهید داشت.

azp2

طبیعتا با انتشار ویندوز 10 برای موبایل به زودی شاهد برنامه‌هایی مشترک بین این پلت فرم و نسخه‌ی دسکتاپ ویندوز خواهیم بود که از محیطی مشابه و یکسان برخوردار باشند. سازندگان AZ Player نیز به نوعی در این زمینه پیش دستی کرده و اپلیکیشنی را برای ویندوزفون طراحی کرده اند که ظاهر آن کاملا از نسخه‌ی دسکتاپ آن الهام گرفته شده است. البته قابل ذکر است که این تیم توسعه دهنده هیچ چیز برای این پلیر محبوب که از پوسته‌ی آشنا و محبوب برخوردار است کم نگذاشته و امکانات بسیاری را برای آن در نظر گرفته است. ساخت پلی لیست‌های مختلف، نمایش متن ترانه‌های در حال پخش، نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو و وجود بخش جستجوی فایل‌ها از طریق نام، تنها بخشی از ویژگی‌های این پلیر فوق العاده که قادر به پخش فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی است به حساب می آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. در نسخه‌ی رایگان تمامی امکانات آزاد هستند و تنها تفاوت آن با نسخه‌ی پولی، نمایش تبلیغات است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات