موتورولا Bounce ‌با نمایشگر ۵.۴ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ دی ماه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که به نظر می رسید موتورولا پس از معرفی برخی مدل های پرطرفدار به عرضه و انتظار برای فروش خوب این محصولات خواهد نشست، خبرهای جدید حاکی از این است که موتورولا تصمیم دارد مدل  Bounce خود را در ماه دسامبر به بازار عرضه کند.
تبلیغات

موتورولا طرفداران خاص خود را در بازار دارد. این برند درصدد است تا سهم خود را از فروش گوشی‌های هوشمند افزایش دهد از این رو قصد دارد تا طیف متنوعی از محصولات را به بازار عرضه کند.  طبق اخبار منتشر شده در محافل خبری موتورولا تصمیم دارد تا گوشی هوشمند Bounce‌ را به بازار عرضه کند و ظاهرا این گوشی هوشمند  چیزی شبیه به موتو ایکس استایل یا ایکس پلی است و ضدخش خواهد بود. همچنین مشخصات سخت‌افزاری خوبی هم برای گوشی Bounce پیش‌بینی می‌شود که از بین آنها می توان به شاسی ضد آب اشاره کرد. 

طبق شایعات موتورولا Bounce  مجهز به نمایشگر ۵.۴۳ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و ۳ گیگابایت رم است. موتورولا برای تامین انرژی این گوشی‌هوشمند باتری ۳۷۶۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

این مشخصات در راستای مشخصات فنی است که موتورولا برای سایر محصولات جدید خود نیز استفاده کرده است. دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. با این حال Bounce  دارای دو نقطه مزیت بزرگ است؛ یکی قدرت پردازشی این گوشی هوشمند و دیگری باتری حجم بالای آن که احتمالا سبب می شود تا با عمر باتری خوبی در این گوشی هوشمند مواجه باشیم.

نظر شما در مورد Bounce  موتورولا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات