پرچم‌دار جدید Zopo با پردازنده ۱۰ هسته‌ای، چهار گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 2K فاش شد

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کمپانی‌های چینی تازه از راه رسیده قصد دارد گوشی هوشمندی با سخت‌افزار و نمایشگری فوق‌العاده در روز‌های آینده معرفی کند. پردازنده گوشی پرچم‌دار جدید شرکت Zopo  تا ۱۰ هسته پردازشی برای عملیات‌های سخت‌افزاری به خدمت گرفته و ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. در ادامه بیشتر با این گوشی هوشمند فاش شده و کمپانی Zopo آشنا خواهیم شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 مدل اولیه از فبلت جدید و پرچم‌دار Zopo امروز در تصاویری جدید با نمایشگری به اندازه ۶ اینچ که با رزولوشن QHD همراه شده، لو رفته است. پردازنده ۱۰ هسته‌ای که قرار است نقش قلب تپنده این گوشی هوشمند را برعهده گیرد، به احتمال بسیار زیادی Helio X20 خواهد بود. مقدار حافظه ۴ گیگابایتی به علاوه دوربین ۲۰ مگاپیکسل از دیگر مشخصات این غول چینی است.

zopo mobile

اما از دیگر ویژگی‌هایی که برخی از آن‌ها در تصاویر این گوشی دیده می‌شود نیز می‌توان به اسکنر اثر انگشت، لبه‌های بسیار باریک به دور نمایشگر، طراحی رده بالا ، باریک و فلزی اشاره کرد. گفته می‌شود این پرچم‌دار از شرکت Zopo اوایل سال آینده به بازار خواهد آمد اما عنوان اولین گوشی هوشمند ده هسته‌ای را به احتمال زیاد از دست خواهد داد، چرا که HTC One A9 قرار است زودتر و تا پاییز به بازار‌ها بیاید. گفته می‌شود گوشی هوشمند پرقدرت A9 از شرکت اچ‌تی‌سی نیز با همین پردازنده ۱۰ هسته‌ای Helio X20، نمایشگر 2K و دوربین پشتی با پشتیبانی از عکس‌برداری با فرمت RAW از راه خواهد رسید.

zopo giz

بازار فبلت‌ها هر روز در حال داغ‌تر شدن است و کمپانی‌های زیاد چینی تولید کننده گوشی هوشمند نیز برای پیشی گرفتن از یکدیگر دائم در حال بالا بردن قدرت دستگاه‌ها و از آن طرف پایین‌تر قیمت آن‌ها هستند. باید دید کمپانی جدید Zopo با دستگاه جدید خود در بازار چین چگونه به رقابت خواهد پرداخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات