ال جی، Watch Urbane Luxe را با طلای ۲۳ عیار و بند چرمی معرفی کرد

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی امروز ار نسخه‌ی جدید واچ اربین خود رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید ساعت هوشمند دایره‌ی ال‌جی، واچ اربین لوکس نام داشته و روی بدنه آن با طلای ۲۳ عیار آبکاری شده است و به همراه بند چرمی ارائه شده است.
تبلیغات

ال‌جی نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند دایره‌ای خود را با نام واچ اربین لوکس معرفی کرده که در آن از طلای ۲۳ عیار استفاده شده است. این ساعت هوشمند از اواخر اکتبر سال جاری با همکاری کمپانی جواهرسازی REEDS در آمریکا روانه‌ی بازار خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم در ساخت این ساعت هوشمند از طلای ۲۳ عیار استفاده شده و بند آن نیز با استفاده از چرم تمساح ساخته شده است. خریدارن ساعت هوشمند خود را در یک قاب که از جنس چوب لاک شده‌ی پیانو است، دریافت خواهند کرد.

یقینا واچ اربین لوکس بسیار گران خواهد بود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط ال جی، تنها ۵۰۰ دستگاه از این ساعت هوشمند ساخته خواهد شد و قیمت هر دستگاه نیز ۱٫۲۰۰ دلار تعیین شده است. هر یک از ساعت‌های هوشمند سری لوکس شماره‌ ی سریال منحصر به فردی خواهد داشت که از این‌رو شناسایی آن بسیار راحت خواهد بود. این ساعت هوشمند در ابتدا در کشور آمریکا و از طریق فروشگاه‌های REEDS یا وب‌سایت این کمپانی با آدرس REEDS.com قابل پیش خرید خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی این ساعت هوشمند هیچ تفاوتی را با نسخه‌ی اصلی ندارد. واچ اربین ال جی از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ در کنار یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

LG Watch Urbane Luxe
LG Watch Urbane Luxe 2
LG Watch Urbane Luxe 3
LG Watch Urbane Luxe 6

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات