زوم‌اپ: اضافه شدن قابلیت ویرایش تصاویر به فیسبوک

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
فیس بوک به تازگی قابلیتی برای ویرایش تصاویر قبل از آپلود آن‌ها به اپلیکیشن رسمی خود اضافه کرده است که به کمک آن می‌توانید نوشته‌ها و استیکرها را به عکس‌های خود اضافه کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

قابل انکار نیست که این روزها با اوج گرفتن شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عکس، نظیر اینستاگرام، یکی از محبوب ترین زمینه‌ها در اپلیکیشن‌های موبایل، ویرایش تصاویر است. اپلیکیشن‌هایی که در ابتدا تنها به تغییر افکت‌ها و نورپردازی عکس خلاصه می‌شدند اما این روزها بخش‌های جداگانه ای مانند اضافه کردن استیکر، نوشته و... نیز به امکان ثابت آن‌ها تبدیل شده اند. فیسبوک نیز از این موضوع به آسانی عبور نکرده و به تازگی بخشی جدید به اپلیکیشن رسمی و همچنین وب سایت خود اضافه کرده است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های خود را قبل از آپلود نهایی و نمایش به دوستان، توسط ابزارک جدید فیسبوک ویرایش کنید.

fbne1

دسترسی به این بخش به این صورت است که هنگام آپلود عکس، گزینه ای با نام Edit به منوی کاربری اضافه شده است که با کلیک روی آن به بخش ویرایشگر منتقل خواهید شد و همانطور که در تصاویر بالا نیز قابل مشاهده است، امکاناتی نظیر اضافه کردن نوشته، استیکرها و تغییر سایز یا به اصطلاح Crop کردن تصویر در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای دسترسی به این بخش جدید، باید اپلیکیشن فیسبوک خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات