گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در ایران رونمایی شد

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
مطالعه 5 دقیقه
شرکت کره‌ای سامسونگ امروز در مراسمی از محصولات جدیدش در ایران رونمایی کرد. گلکسی نوت 5 و گلکسی +S6 Edge پرچمداران جدید سامسونگ از خانواده فبلت‌ها هستند که با وجود نمایشگر بزرگ، حسی از ظرافت را القاء می‌کنند.
تبلیغات

 در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی +S6 Edge که با حضور مدیران سامسونگ و خبرنگاران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، دوک پارک، مدیر عامل سامسونگ در ایران گفت:

ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا با پرچمداران جدید همچون گذشته در دست سامسونگ است.
galaxy note5 1

وی افزود:

سال ۲۰۱۱ سامسونگ موفق به ثبت رکورد تولید ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی شد و یک سال بعد رهبری بازار موبایل را با بیشترین سهم از بازار جهان از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴ سامسونگ توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی دنیا را از آن خود کند.

به گفته‌ی وی، محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان وارد بازار ایران شد و دراین مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند. به طوری که از چند سال اخیر تاکنون رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقات در دو سال گذشته گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.

وی افزود:

ما در سامسونگ می‌کوشیم با به کار‌گیری تخصص و تکنولوژی به تولید محصولات با کیفیت و ارایه خدمات ممتاز و برجسته بپردازیم اما عملکرد موفق و سرعت پیشروی سامسونگ، ما را از ایفای نقش‌های مسوولانه غافل نکرده است. سامسونگ نه فقط در ایران که در دنیا فرصت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پارک گفت:

در یک دهه اخیر سامسونگ به همکاری با شرکت‌های ایرانی مختلفی پرداخته است که آنان نیز در زمینه‌ی فعالیت خود مطرح و بهترین هستند. نتیجه این مشارکت توسعه زیرساخت‌های بازار موبایل با دانش روز جهانی، انتقال دانش و فناوری روز دنیا، اشتغال‌زایی و ارائه‌ی محصولات و خدمات بهتر به مشتریان ایرانی است.

در ادامه علی جعفریه، مدیر بخش موبایل سامسونگ گلکسی نوت را میراث سامسونگ در صنعت موبایل دانست و گفت:

در طول سال‌های گذشته در توسعه‌ی زیرساخت‌ها و پایش بازار سعی کردیم صدای بازار را بشنویم. همه‌ی جنبه‌ها را بررسی می‌کنیم و به جزعی‌ترین موضوعات می‌پردازیم تا در حداقل زمان بر اساس قدرت نیاز بازار را تامین کنیم.
galaxy note5 2

وی گفت:

ما با گوشی‌های نوت به نوعی مبدع ساخت گوشی‌های بزرگ بودیم بعد کم کم شرکت‌ها به سوی ساخت چنین گوشی‌هایی روی آوردند. با بزرگ‌ شدن گوشی‌ها قلم هم به این دستگاه‌ها افزوده شد و گوشی‌های موبایل به دستیار همراه تبدیل شد. بنابراین گستره جدیدی در صنعت موبایل ایجاد شد و بقیه تولیدکنندگان هم به این عرصه وارد شدند.

به گفته‌ی وی، سبک و سیاق سامسونگ این است که جلوتر از بقیه حرکت کند و خود را ملزم به اول بودن کند و بقیه صنایع روند سامسونگ را ادامه دهند و به جلو حرکت کنند.

وی گفت:

چند سال پیش که گوشی‌ها ۳.۵ و ۴ اینچی بودند، ما نوت را معرفی و باور کردیم که این مدل گوشی‌ها نیاز بازار را تامین می‌کنند. صفحه نمایش بزرگ‌تر با کارآیی بیشتر به یک نیاز جدی تبدیل شد و لازمه آن ساخت گوشی‌های بزرگی بود که حجیم و بزرگ نباشند. سعی کردیم محصولاتی بسازیم در عین اینکه باریک و محکم بودند، صفحه نمایشی ایده‌آل برای نوشتن و در دست گرفتن آنها راحت‌تر باشد.

در این مراسم عاطفه پورصدراله، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ در ایران اعلام کرد:

سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری نوت، در صدد ساخت برترین گوشی‌ها با طراحی متمایز بوده و در گلکسی S6 Edge+ با وجود دو لبه‌ی باریک که بازخورد خوبی از سوی مشتریان داشته سعی کرده ویژگی‌ها و ظاهر گوشی را نسبت به نسخه‌های قبل ارتقاء دهد.
galaxy note5 4

به گفته‌ی وی، در ساخت این گوشی با وجود بزرگ بودن نمایشگر، اما طراحی به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی با یک دست از گوشی استفاده کرد. اگرچه نمایشگر نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر شده اما بدنه گوشی کوچک‌تر است. به دلیل خمیدگی تصاویر سه‌بعدی به نظر می‌رسد.

در ادامه مراسم رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، علیرضا کدخدایی، مدیر محصول موبایل سامسونگ در ایران گفت:

در نسل جدید گوشی‌های این سری از نوت نیاز به رم بیشتر باعث شد که در این دستگاه‌ها از ۴ گیگابایت رم برای نخستین بار استفاده کنیم، پشتیبانی از شبکه‌های LTE و 3G در دستورکارمان قرار گرفت و دوربین به عنوان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های گوشی ارتقاء یافت.
galaxy note5 3

وی با بیان اینکه سامسونگ ادعا می‌کند که بهترین دوربین را روی گوشی‌هایش قرار می‌دهد، گفت:

یکی از مهم‌ترین بهینه‌سازی‌هایی که روی دوربین اعمال شده، بازدهی عالی در نور کم و جلوه رنگ‌ها است. از سوی دیگر می‌توان ویدیوها و عکس‌های باکیفیتی در شبکه‌های اجتماعی آپلود کرد.

به گفته‌ی وی، با وجود قابلیت Side Sync به راحتی می‌توان گوشی را با تبلت و کامپیوتر بدون نیاز به سیم متصل کرد، با وجود قابلیت شارژ سریع سرعت شارژ گوشی 30 درصد در نسل جدید گوشی‌های سامسونگ افزایش یافته و قابلیت نوشتن روی نمایشگر خاموش به گوشی نوت 5 اضافه شده و نیازی به باز کردن قفل گوشی نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات