One A9 نام پرچمدار ۱۰ هسته‌ای اچ‌تی‌سی خواهد بود (بروزرسانی شد)

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اعلام شده بود کمپانی تایوانی اچ‌تی‌‌سی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از یک پرچمدار دیگر به نام Aero با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک رونمایی کند، امروز خبر رسیده که نام نهایی این گوشی One A9 خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیشتر در برخی از شایعات اعلام شده بود ک نام پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی که قرار است به پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک مجهز شود، A9 خواهد بود که امروز evleaks@ در پست خود تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی Aero یا A9 در نهایت با نام One A9 شناخته خواهد شد. از آنجایی که محصولات خانواده‌ی One در بین کاربران شناخته‌ شده‌تر شده است، می‌توان انتخاب نام وان اِی 9 را کاملا منطقی دانست.

Will the HTC Aero One A9 be announced this year

گوشی وان ای 9 اچ‌تی‌سی به جز پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک، به یک نمایشگر با رزولوشن QHD در کنار 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. دوربین اصلی این دستگاه می‌تواند عکس‌ها را به صورت RAW ذخیره کند و در زمان ورود به بازار برچسب قیمتی آن بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود.

با اینکه هنوز نمی‌دانیم معرفی و عرضه این گوشی دقیقا برای چه زمانی برنامه‌ریزی شده است، ولی گفته می‌شود اپراتور AT&T قصد دارد وان A9 را وارد بازار آمریکا کند. کمپانی مدیاتک اعلام کرده دستگاه‌هایی که از پردازنده‌ی هلیو ایکس 20 بهره می‌برند، حداقل تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار نخواهند شد. البته این احتمال وجود دارد که پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی تا پایان سال رونمایی شده و عرضه آن از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شود.

اوایل هفته‌ی جاری بود که تصویری از گوشی Aero یا One A9 اچ‌تی‌سی در کنار آیفون 6 اپل منتشر شد و هنوز هم درباره‌ی صحت این عکس و شباهت‌های زیاد پرچمدار اچ‌تی‌سی با پرچمدار اپل حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد.

r aa

بروزرسانی: در توئیتی که به تازگی منتشر شده می‌بینیم پرچمدار بعدی اچی‌تی‌سی موسوم به وان ای 9 به نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات