اپل iMac جدید را در سه ماهه‌ی سوم سال 2015 میلادی عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
بنا بر خبر جدید منتشر شده توسط منبعی معتبر انتظار می‌رود اپل در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری نسخه‌های جدیدی از iMac را ارائه کند که نسبت به نسل‌های گذشته‌ی خود پیشرفت‌های چشم‌گیری را نیز داشته باشند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تحلیل‌گر امنیتی KGI، مینگ چیو کو در یادداشتی که به سرمایه‌گذاران ارسال کرده خبر از استفاده‌ی صفحه نمایش نسل جدید iMac از ماده‌ای جدید برای بهبود نمایش رنگ‌ها داده است. یادداشت او به این شرح است:

ما معتقدیم اپل در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی iMac جدید خود را معرفی خواهد کرد که به مراتب از پردازنده و صفحه نمایش بهتری بهره خواهد برد. ما پیش‌بینی می‌کنیم اپل در ساخت صفحه نمایش iMac از ماده‌ای به نام KSF استفاده کند که اشباع رنگی در نمایشگرها را به طرز محسوسی بهبود می‌دهد.

به علاوه این تحلیل‌گر مدعی است اپل با عرضه‌ی iMac جدید، فروش چشم‌گیری داشته و در حدود یک میلیون دستگاه از این کامپیوترها را خواهد فروخت. البته کو اشاره‌ای نکرده است که آیا شاهد افزایش رزولوشن صفحه نمایش iMac ۲۱.۵ اینچی به 5K خواهیم بود یا خیر.

به نظر می‌رسد اپل در حال حاضر منتظر نسل جدید پردازنده‌های اینتل است تا iMac های جدید خود را معرفی کند چرا که دسترسی و استفاده از پردازنده‌های برادول و اسکای لیک اینتل توسط اپل می‌تواند پیشرفت محسوسی را نسبت به نسخه‌های قبلی در iMac جدید ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات