عکس‌های گوشی جدید هواوی با دوربین قدرتمند فاش شدند

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
گوشی جدیدی از هواوی استانداردهای آژانس TENAA را گذرانده است. این گوشی که ATH-AL00 نام دارد به نظر می‌رسد مجهز به نوعی دوربین با قابلیت چرخش خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی جدید هواوی گواهی‌های استاندارد مربوطه را از رگولاتوری مخابرات چین، TENAA دریافت کرده است و آن طورکه از شواهد پیدا است طراحی این گوشی مهم‌ترین ویژگی آن خواهد. در حالی که پنل جلوی گوشی ساده به نظر می‌رسد، قاب پشت این گوشی خاص است چرا که مجهز به دوربینی است که آن طور که در عکس‌ها دیده می‌شود می‌تواند در جای خود حرکت کند. دوربین این گوشی در باکسی مستطیل شکل قرار گرفته که کمی از قاب پشتی بیرون زده است و به نظر لنز آن قابلیت حرکت در باکس خود را دارد.

به علاوه می‌توان در سمت راست گوشی دکمه‌ای را مشاهده کرد که عملکرد شاتر دوربین را خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که این دکمه مجهز به حسگر اثر انگشت نیز خواهد شد.

در وبسایت TENAA دو نسخه از این گوشی ثبت شده‌اند که نام نسخه‌ی دیگر که به نظر نسخه‌ی بالارده‌ی این گوشی خواهد بود، ATH-AL00H است. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد طبق روالی که در سال جاری در پیش گرفته است دو نسخه از این گوشی که یکی بالارده و دیگری ارزان قیمت خواهد بود، معرفی کند.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر عرضه‌ی گوشی دوربین محور از هواوی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات