تصاویر گوشی اندرویدی بلک‌بری ونیس فاش شدند

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
با این که بلک‌بری شرکت موفق سال‌های گذشته نیست، اما همواره معرفی گوشی توسط این کمپانی می‌تواند جذابیت بسیاری داشته باشد. پس از انتشار مشخصات گوشی ونیس این شرکت، امروز تصاویری واضح از این گوشی فاش شده‌اند که وجود صفحه کلید کشویی و لبه‌های خمیده را در آن تایید می‌کنند.
تبلیغات

بلک‌بری با سیستم‌عامل BB10 خود نتوانست در بازاری که نقش‌های اول آن را سیستم‌های عامل اندروید و iOS بازی می‌کنند، موفقیتی کسب کند. بلک‌بری با اصرار خود برای استفاده از سیستم‌عامل BB نتوانست مانع از پیشرفت‌های روزافزون اندروید و iOS شود و حالا این شرکت با معرفی بلک‌بری ونیس قصد ورود به دنیای اندروید را دارد تا با ویژگی‌های منحصر بفرد خود توجه علاقه‌مندان را بار دیگر به سمت این شرکت جلب کند.

نگاهی به تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که درگاه میکرو اس‌دی و سیم کارت این گوشی در قسمت بالای آن قرار گرفته است. به علاوه می‌توان صفحه‌کلید کشویی و لبه‌های نسبتا خمیده‌ی این گوشی را به وضوح در تصاویر داد.

بنابر شایعات گذشته، این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد شد. به نظر می‌رسد بلک‌بری قصد معرفی این گوشی در آبان سال جاری را دارد.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به استفاده از صفحه کلید فیزیکی کشویی در گوشی‌های هوشمند امروزی دارید؟

BlackBerry Vince Proto 04 KK
BlackBerry Vince Proto 05 KK
BlackBerry Vince Proto 06 KK
BlackBerry Vince Proto 07 KK
BlackBerry Vince Proto 2 KK
BlackBerry Vince Proto 3 KK
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات