مشخصات گوشی می اج شیائومی با لبه‌های خمیده فاش شد

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی گلکسی نوت اج، اولین سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند لقب گرفت که گوشی خود را مجهز به لبه‌های خمیده کرده است. حالا پس از خبر کار ال‌جی بر روی گوشی با لبه‌های خمیده این بار شاهد فاش شدن مشخصات منتسب به می اج شیائومی هستیم که دارای لبه‌های خمیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی یکی از شناخته شده‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا است و در حال حاضر حرف اول را در کشور پهناور چین می زند. این کمپانی در ماه‌های اخیر بسیار فعال بوده است و پس از شکسته شدن رکورد فروش توسط ردمی نوت 2، معرفی رابط کاربری MIUI 7 ، ورود به بازارهای آفریقا و شایعات مربوط به نتایج بنچمارک می 5 این شرکت ، حالا شاهد فاش شدن مشخصات گوشی می اج شیائومی هستیم که دارای لبه‌های خمیده نیز خواهد بود.

بنابر اخبار منتشر شده از چین، گوشی دارای لبه‌های خمیده‌ی این شرکت می اج نام خواهد گرفت و مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی ساخت شرکت شارپ، ۳ یا ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد شد. به علاوه این گوشی از حسگر اثر انگشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد.

هر چند مشخصات ذکر شده، اطلاعات کاملی در مورد این دستگاه در اختیار قرار نمی‌دهند، اما می‌توانند نشانه‌ای برای کار شیائومی بر روی گوشی دارای لبه‌های خمیده باشد. با توجه به شایعات گذشته می‌توان انتظار معرفی می 5 و می 5 پلاس از طرف شیائومی را داشت و به نظر می‌رسد می اج نیز گزینه‌ای دیگر برای علاقه‌مندان مانند آن چه که سامسونگ در گلکسی اس 6 و اس 6 اج انجام داده است، فراهم خواهد کرد.

همچنین در ساخت گوشی می اج از فلز به طور قطع استفاده خواهد شد که البته در حال حاضر مشخص نیست که کل بدنه‌ی این گوشی فلزی خواهد و یا تنها شاهد فریمی فلزی در آن خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی با معرفی می اج می‌تواند موفقیت دیگری برای خود رقم بزند یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات