نمایشگر منعطف AUO، تعامل با دستگاه از طریق خم کردن را ممکن می کند

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی AUO در جریان برگزاری نمایشگاه تاچ تایوان ۲۰۱۵ (Touch Taiwan 2015)، صفحه‌ی نمایش منعطفی را به نمایش گذاشت که با وجود یک سنسور حساس به انعطاف امکان تعامل با محتویات در حال نمایش را امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

کمپانی AUO صفحه‌ی نمایش منعطف جدیدی را به نمایش گذاشته که با وجود سنسور حساس به انعطاف، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه‌ی نمایش در نمایشگاه تاچ تایوان ۲۰۱۵ رونمایی شده است. به ادعای کمپانی سازنده این صفحه‌ی نمایش غیرقابل شکستن است. رزولوشن این صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی ۱٫۲۸۰ در ۷۲۰ است. در مقایسه با جی فلکس ۲ ال‌جی، این صفحه‌ی نمایش بسیار منعطف‌تر است.

AUO bendyphone

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، می‌تون با بهره‌گیری از قابلیت تشخیص میزان فشار این صفحه‌ی نمایش، به کار با گوگل مپس پرداخت. AOU اعلام کرده که این صفحه‌ی نمایش را می‌توان تا ۶ درجه به‌راحتی خم کرد. کمپانی سازنده اعلام کرده که به‌راحی می‌توان فناوری ساخت این صفحه‌ی نمایش را در قالب نمایشگرهایی با رزولوشن بالا تولید کرد. برای مثال استفاده از این فناوری در تبلت‌ها می‌توان تجربه‌ی ورق زدن کتاب‌های دیجیتال را با کشیدن انگشت روی گوشه‌ی تبلت تجربه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات