دوربین و ماژول فورس تاچ آیفون 6S فاش شد

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید آیفون، تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده که گویای تغییرات ظاهری در دوربین سلفی است. ضمنا نمایی از ماژول صفحه‌ی نمایش نیز در این تصویر دیده می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اپل روز ۱۸ شهریور ماه نسل جدید آیفون‌های خود را معرفی خواهد کرد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی‌های هوشمند، تصاویر و اطلاعات جدیدی نیز در این خصوص منتشر می‌شود. آخرین تصاویر منتشر شده نمایی از دوربین خودگرفت (سلفی) و همچنین ماژول صفحه‌ی نمایش آیفون‌های جدید را که مجهز به فناوری فورس‌تاچ است، نمایش می‌دهد. همانطور که در تصویر نیز می‌توان دید، سنسوری که در گوشی‌هوشمند منتسب به آیفون 6s تعبیه شده اندازه‌ی بزرگ‌تری در مقایسه با آیفون 6 دارد. گوشی سفید رنگ موجود در تصویر آیفون ۶ و قاب جلویی مشکی متعلق به آیفون ۶ اس است.

Apple Int 1

علاوه بر بهبود سنسور جلویی مورد استفاده، اپل در آیفون جدید مکانیزم نرم افزاری جدیدی را برای شبیه‌سازی وجود فلش مورد استفاده قرار خواهد داد. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند از وجود سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K بهره خواهد برد. از جمله‌ی قابلیت‌های جدید باید به امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن به فرآیند بهتر اشاره کرد.

Apple Int 2

در بخشی از تصاویر فاش شده می‌توان نمایی از سخت‌افزار مورد نیاز برای فورس تاچ و همچنین موتور موسوم به تپتیک را مشاهده کرد. پس از استفاده از این فناوری در اپل واچ و مک بوک‌های جدید، از ابتدای سال جاری میلادی اخبار متعددی در خصوص بکارگیری این فناوری در آیفون‌های جدید به گوش رسیده است.

Apple Int 3
Apple Int 4

از جمله‌ی مشخصات فنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس می‌توان به تراشه‌ی A9 و iOS 9 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات