تاثیرات بانکداری الکترونیکی بر زندگی مردم: برخورد نزدیک با آینده

شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با استفاده از پیشخوان مجازی بانک آینده برای انجام بسیاری از امور بانکی دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانک نیست و مامور بانک در منزل یا محل کار خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

تکنولوژی های الکترونیکی، تاثیرات بسیاری بر شیوه زندگی ما داشته و این تغییرات در صنعت بانکداری به وضوح قابل مشاهده است. برای نمونه می‌توانید نگاهی به آمار تاثیرات بانکداری الکترونیکی بر زندگی مردم در اینفوگرافی زیر بیاندازید:

با توجه به ماهیت برخی از خدمات بانکی که طی آنها نیاز به تبادل فیزیکی اسناد یا جابجایی وجه نقد وجود دارد (مانند دریافت دسته چک، یا واریز وجه نقد) خدمات ایترنت بانک به تنهایی جوابگوی نیازها نیست.

«پیشخوان مجازی بانک آینده» چاره جویی برای این مسئله است. با استفاده از این خدمت برای انجام بسیاری از امور بانکی دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانک نیست و مامور بانک در منزل یا محل کار خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد کرد.

همچنین پیشخوان تلفنی بانک آینده از طریق شعبه ۲۴ ساعته به صورت تلفنی جوابگوی تمام نیازهای بانکی شما خواهد بود.

در لینک زیر می‌توانید علاوه بر شرکت در مسابقات، با تعدادی از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک آینده نیز آشنا شوید:

مسابقه عکاسی #پراززندگی - دور دوم

پس از برگزاری موفق دور اول مسابقه عکاسی پر از زندگی، بانک آینده در راستای مسوولیت اجتماعی خود با هدف افزایش امید در اطرافیان و مثبت اندیشی دور دوم مسابقه عکاسی «پر از زندگی» را برگزار می‌کند. علاقمندان جهت مشارکت در این مسابقه می‌توانند عکس های خود را با این موضوع با هشتگ پراززندگی#porazzendegi  در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات