زومیت پنج ساله شد!

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
زومیت ۵ ساله شد. پنج سال از اولین مقاله زومیت می‌گذرد.
تبلیغات

در طول این پنج سال سخت تلاش کردیم و تجربیات بسیاری کسب کردیم تا بتوانیم سطح کیفی مقالات را افزایش دهیم و بتوانیم لیاقت میزبانی شما عزیزان را داشته باشیم. امروز زومیت یکی از بهترین وب‌سایت‌های حوزه‌ی فناوری است و ما بعد از یاری خدا، مدیون شما هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر سالی که گذشت، داشته باشیم.

زومیت یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های آنلاین ایرانی است که در حال حاضر روزانه بیش از ۱۳۵ هزار بازدید کننده و ۴۲۷ هزار بازدید  را پذیرا است. رسیدن به چنین جایگاهی بدون حمایت شما کاربران عزیز هرگز میسر نمی‌شد. برای جلب رضایت شما  سخت کوشیدیم و فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشتیم. همواره تلاش کردیم تا دانش خود را افزایش داده، سطح مقالات زومیت را بهبود بخشیده و بخش‌های جدید و متنوع را اضافه کنیم تا شما عزیزان را در کنار خود حفظ کنیم.

سال‌روز تولد زومیت را به تمامی کاربران و تیم تحریریه زومیت تبریک می‌گویم. زومیت در چنین روزی و در سال ۱۳۸۹ به‌منظور افزایش سطح دانش پارسی زبانان در حوزه‌‌ی تکنولوژی متولد شد. در این پنج سال تلاش کردیم تا نه تنها شما را با مقالات راهنمای خرید، نسبت به انتخاب‌ صحیح یاری کنیم، بلکه با بررسی‌های تخصصی محصولات، شما را با نقاط ضعف و قوت گجت‌های گوناگون آشنا کردیم؛ با مقالات اختصاصی سعی کردیم نگاهی تحلیلی و عمیق به موارد مختلف داشته باشیم. همچنین تلاش کردیم کنفرانس‌های مهم خبری را پوشش زنده دهیم و با شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی همچون CES، IFA و MWC شما را از فناوری‌های روز دنیا مطلع سازیم. اکنون یک سال از زمانی که پست تولد چهار سالگی زومیت را منتشر کردیم گذشته است. زومیت روز به روز رشد کرد و بخش‌های متنوعی همچون پازل، شاتر،‌ اینفوگرافیک، مقالات آموزشی و غیره به آن اضافه شد. امسال تلاش کردیم تا سطح ویدیوهای بررسی محصول را ارتقاء دهیم و در این زمینه نیز جایگاه بهترین را برای خود حفظ کنیم.

با مرور آمار و ارقام زیر می‌توانید رشد زومیت طی ۵ سال اخیر را به وضوح مشاهده کنید:

 

بازدید کننده

صفحات بازدید شده

تعداد مقالات

رتبه الکسا در ایران

سال اول

۱۷۲۹۲۴۴

۴۱۴۹۶۰۰

۱۰۱۴

۹۱۸

سال دوم

۵۴۲۴۷۳۳

۱۴۱۵۰۱۴۹

۱۸۱۵

۳۸۱

سال سوم

۹٫۵۷۹٫۰۶۹

۲۹۵۴۸۰۵۸

۳۷۸۵

۱۸۱

سال چهارم

۳۱٫۰۰۲٫۶۷۸

۹۸٫۰۳۴٫۶۸۲

۶۸۸۴

۱۳۹

سال پنجم

۴۳٫۲۷۷٫۱۰۹

۱۵۲٫۰۹۰٫۱۱۷

۹٫۹۵۵

۷۸

جمع

-

۲۹۷٫۹۷۲٫۶۰۶

۲۳٫۴۵۳

-

بی‌شک کیفیت مقالات و نحوه ارائه‌ی درست آن‌ها در سایت، یکی از مهم‌ترین اهداف ما بوده  که قضاوت و نظرات شما مطمئن‌ترین شیوه برای سنجش پیشرفت زومیت در این زمینه خواهد بود. اما از نظر کمی، زومیت در پنجمین سال فعالیت خود شاهد رشد بسیار زیادی در آمارها و معیارهای مهم ارزیابی بوده است. از جمله اینکه از نظر تعداد بازدیدکننده شاهد رشد چشم‌گیری نسبت به سال پیش بوده‌ایم. همچنین ما در طول پنج سال بیش از ۵۸۹٫۶۰۰ دیدگاه در بخش نظرات دریافت کردیم.

همچنین در نمودار زیر می‌توانید میزان استقبال خوانندگان زومیت را در جای جای جهان و ایران عزیزمان را ملاحظه کنید:

بازدید زومیت در دنیا
بازدید کنندگان زومیت در ایران

در سال سوم وب‌سایت جواب ۲۴ را برای پاسخ دادن به پرسش‌های کاربران راه‌اندازی کردیم. در سال پنجم نیز  وب‌سایت زومجی در حوزه‌ی بازی و سینما و همچنین وب‌سایت کجارو در حوزه‌ی گردشگری را تاسیس کردیم تا بتوانیم محتوای غنی در حوزه‌های ذکر شده، تهیه کرده و در اختیار مخاطبین ایرانی قرار دهیم. هنوز یک سال از شروع به کار زومجی نگذشته که به عنوان یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی کشور شناخته می‌شود. زومجی محتوای متنوعی را در حوزه‌ی بازی و سینما در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد که در کمتر وب‌سایت ایرانی نظیر آن یافت می‌شود. کجارو نیز با گذشت حدود یک ماه از آغاز فعالیتش، موفق شده تا رشد بسیار خوبی داشته و نظر مساعد بسیاری از علاقمندان گردشگری را به خود جلب کند. تیم تحریریه‌ی کجارو سخت در تلاش است تا سطح محتوای خود را مخصوصا درباره‌ی جاذبه‌های توریستی ایران که به شدت در آن کمبود احساس می‌شود، ارتقاء دهد.

در انتها از شما دوستان همیشگی زومیت خواستارم تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود را در رابطه با زومیت و کیفیت مقالات وب‌سایت با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات