بروزرسانی جدید اینستاگرام به اشتراک‌گذاری تصاویر در حالت افقی و عمودی را ممکن می‌کند

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام روز گذشته با ارائه‌ی بروزرسانی جدید قالب مربعی تصاویر خود را شکسته و فرمت‌های افقی و عمودی را نیز برای به اشتراک گذاری تصاویر، به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام روز پنج‌شنبه با ارائه‌ی بروزرسانی  دو حالت جدید را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرد که با استفاده از آن‌ها به جای قالب مربعی تصاویر، می‌توان عکس‌هایی گرفت که قالب مستطیلی داشته و از تمامی صفحه نمایش گوشی شما استفاده می‌کنند. اینستاگرام در پستی با اعلام تصمیم خود، گفت:

فرمت مربعی بخشی از هویت اپلیکیشن ما است. با این حال داستانی که شما با به اشتراک گذاشتن تصاویر قصد بیان آن را دارید بسیار مهم‌تر است و ما با تغییرات جدید می‌خواهیم به اشتراک گذاری تصاویر را لذت بخش‌تر از قبل کنیم.

این کمپانی که مالک آن فیسبوک است مدعی است از هر پنج پست اینستاگرام یکی در فرمت مربعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

ما می‌دانیم که استفاده از این فرمت معایبی نیز دارد: دوستان شما بیرون قالب عکس می‌ماندند و نمی‌توانید تصاویر کاملی از فضای دلخواه خود ثبت کنید.

این بروزرسانی برای ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده بسیار کاربردی خواهد بود چرا که استفاده از تمامی صفحه نمایش می‌تواند حس سینمایی بیشتری نیز القا کند.

فیسبوک در سال ۲۰۱۲ میلادی اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرده است و با ایجاد تغییرات در این برنامه باعث پیشرفت سریع‌تر آن نیز شده است و به نظر می‌رسد تغییر جدید ایجاد شده نیز با استقبال خوبی از سمت کاربران روبرو شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات