زدتی‌ای برنامه‌ی حضور در IFA 2015 را اعلام کرد؛ تمرکز روی گوشی اکسون خواهد بود

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی زدتی‌ای نیز مانند دیگر شرکت کنندگان رویداد ایفا 2015 برلین در حال آماده شدن است و از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ شهریور در این نماشگاه حاضر خواهد بود. امروز زدتی‌ای برنامه‌ی حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کرد که نشان می‌دهد تمرکز اصلی آنها روی گوشی پرچمدار اکسون خواهد بود.
تبلیغات

کمپانی چینی زد‌تی‌ای در حال حاضر ۴ خط تولید از گوشی‌های مختلف شامل اکسون، بلِید، نوبیا و اسپرو را در اختیار دارد و قرار است بیشترین تمرکز این شرکت در جریان ایفا ۲۰۱۵ برلین روی پرچمدار جدید آنها یعنی اکسون باشد. این گوشی اولین پرچمدار زد‌تی‌ای برای بازارهای جهانی است که مشخصات فنی قابل قبولی دارد و از فناوری فورس‌تاچ نیز بهره می‌برد.

اعلام شده در کنار اکسون، گوشی دیگری از سری میان‌رده‌های زدتی‌ای به نام Blade V6 معرفی می‌شود که باریک‌ترین عضو این خانواده است. البته می‌توانیم شاهد چند گوشی دیگر از برند نوبیا باشیم و ظاهرا زدتی‌ای تلاش می‌کند با مجموعه‌ای از زیربرندهای خود بیش از پیش در جهان شناخته شود.

اما قرار است در کنار گوشی‌های هوشمند زدتی‌ای، پروژکتور عجیب و غریب اسپرو 2 نیز نمایش داده شود. درست است که این محصولات مدتی است معرفی شده‌اند، ولی قطعا زمانی که در چنین رویداد مهمی حاضر می‌شوید باید دستتان پر باشد.

در تنها کنفرانس خبری زدتی‌ای فقط یکی از عکاسان به نام اِد کاشی (Ed Kashi) به عنوان سخنران مدعو حضور دارد. مدتی است دعوت از عکاسان حرفه‌ای برای به رخ کشیدن توانایی دوربین گوشی‌های هوشمند در بین کمپانی‌های مختلف مرسوم شده است. به علاوه در روز یکشنبه یا همان Fun Day زد‌تی‌ای مصادف با ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) دو موسیقی‌دان آلمانی به نام‌های کولچا کاندلا و آلبرت اِن‌ساندا قطعاتی را برای حضار خواهند نواخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات