زومجی: ۱۵ اپیزود برتر سریال The Walking Dead

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بعد از انتشار فهرستی از بهترین شخصیت‌های دنیای «مردگان متحرک»، این‌بار زومجی با تمرکز بر روی سریال تلویزیونی، پانزده مورد از بهترین ساعاتِ زندگی بازماندگان‌ در میان واکرها را بیرون کشیده است.
تبلیغات

یک جوکی بین بینندگان «مردگان متحرک» معروف است که می‌گوید، ۵ دقیقه‌ی اول هر اپیزود با یک افتتاحیه‌ی آتشین شروع می‌شود. در ۲۰ دقیقه‌ی ادامه اتفاق خاصی نمی‌افتد. ناگهان در عرض ۲ دقیقه، یکی از کاراکترها سوتی می‌دهد و برای ۵ دقیقه زامبی‌کشی داریم. سپس، برای ۱۰ دقیقه به فکر فرو می‌رویم و متعجب می‌شویم که چرا ما اصلا داریم این اتلافِ وقت را تماشا می‌کنیم. در همین فکر هستیم که اپیزود با یک قلاب درگیرکننده‌ی دیوانه‌وار به پایان می‌رسد و ما را تشنه‌ی اپیزود بعد می‌گذارد و این روند همین‌طوری ادامه دارد.

«مردگان متحرک» سریال کاملی نیست و ممکن است اپیزودهای متعددی از آن کسل‌آور و پُرمشکل باشند؛ اما خدا نکند سازندگان یک روز تصمیم بگیرند، یک اپیزود خــفن بیرون بدهند. آن‌وقت است که سریال نشان می‌دهد چگونه می‌تواند هم از لحاظ روانی، ذهن را به چالش بکشد و هم در زمینه‌ی سرگرم‌کنندگی، با فوران آدرنالین و هیجانِ بیننده، روی دست بقیه بلد شود. حالا که به زمان پخش سریال فرعی «از مردگان متحرک بهراسید» رسیده‌ایم، فرصت فوق‌العاده‌ای است که به این مناسبت، گذری به پنج فصل گذشته‌ی سریال بزنیم و بهترین‌ها را بیرون بکشیم؛ اپیزودهایی سرشار از انتخاب‌های دردناک، زامبی‌های وحشتناک، اتفاقاتِ غیرمنتظره و لوری‌ و تی‌داگ‌های خنده‌دار! این پانزده اپیزود شامل بهترین چیزهایی است که «مردگان متحرک» تاکنون ارائه کرده است؛ همان‌هایی که ما را با تمام کاستی‌های این سریال، به دنبال کردن داستان ترغیب کرده‌اند. از مرگ‌های شوکه‌کننده گرفته تا درامِ تکان‌دهنده. این اپیزود‌ها به خوبی نشان می‌دهند زندگی ریک و گروهش به عنوان بازمانده در روزهای آخرالزمان، شامل مبارزه، تحمل و روبه‌رو شدن با چه چیزهایی است.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

سریال the walking Dead

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات