سامسونگ سه اسپیکر وایرلس جدید از سری Audio 360 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به تازگی ۳ اسپیکر وایرلس  Audio 360 را با نام‌های R2، R1 و R3 معرفی کرده است. قرار است این اسپیکرها در جریان رویداد IFA 2015 به نمایش گذاشته شوند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ اسپیکرهای جدیدی را از سری Audio 360 خود معرفی کرده است. نکته قابل توجه در این اسپیکرها همکاری سامسونگ با شرکت  Qobuz است. Qobuz  یک شرکت فرانسوی است که در زمینه استریم  و دانلود موسیقی فعالیت می‌کند.

از بین ویژگی‌هایی که اسپیکرهای R3، R1 و R5 ‌را متمایز می‌کنند می توان به سرویس استریم با کیفیت بالا، اپ مخصوص مالتی روم برای اندروید و iOS که به کاربر کمک می کند تا به ابزارهای خانگی از طریق وای فای متصل شود، اشاره کرد. کاربر قادر است تا کم و زیاد کردن صدای موسیقی، پخش و توقف و حتی انتخاب موسیقی دیگر را فقط با لمس عادی و سوایپ روی اسپیکر انجام دهد.

جوراک چائه، قائم مقام ارشد بخش Visual Display  سامسونگ در این زمینه می‌گوید:

با این مدل‌ها ما نوعی صدای با کیفیت بالای جدید را به بازار ارائه می کنیم. این اسپیکرها دارای طراحی ساده ولی با کیفیت و البته رابط کاربری زیبا هستند.
Wireless Audio 360 Speakers

این سه مدل اسپیکر جدید پس از موفقیت اسپیکرهای R6 و  R7 به بازار عرضه شده‌اند.  پیش از این دو مدل  R6 و  R7 به دلیل کیفیت صدای بالا با استقبال خریداران مواجه شده بودند.

این اسپیکرها در اروپا و امریکا در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ با قیمت بین ۱۹۹ تا ۳۹۹ دلار عرضه خواهند شد. البته  اطلاعات بیشتری ازاین ۳ اسپیکر وایرلس جدید سامسونگ  در جریان نمایشگاه IFA 2015  منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد اسپیکرهای Audio 360 جدید سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات