دانلود ویدئوهای یوتیوب و سایت های دیگر با اپلیکیشن HD Video Downloader

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
HD Video Downloader اپلیکیشنی برای دانلود ویدئوهای یوتیوب است که به کمک آن می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، لیست دانلود ویدئوهای یوتیوب را با چند کیفیت و فرمت مختلف در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یوتیوب بزرگترین شبکه‌ی اشتراک گذاری ویدئویی است که نیازی به معرفی یا تمجدید ندارد. تنها نقطه ضعفی که از نگاه کاربران در این وب سایت وجود دارد عدم وجود امکان دانلود ویدئوها است که باعث می‌شود برای ذخیره‌ی یک ویدئو، دست به دامن ابزارهای جانبی شویم. البته به سختی می‌توان نام نقطه ضعف رار وی آن گذاشت، چرا که یوتیوب یک سرویس استریم ویدیو است و دلیل عدم امکان دانلود ویدیوها حفاظت از حقوق سازنده ویدیو است.

با وجود نرم افزار قدرتمند IDM کاربران کامپیوترها مشکلی در دانلود ویدئوهای یوتیوب و دیگر سایت‌های اشتراک گذار ی ویدئو ندارند. اما موضوع برای کاربران موبایل کمی متفاوت تر است چرا که هنوز هیچ اپلیکیشن جامعی مانند IDM برای پلت فرم موبایل وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای این امر هستند. HD Video Downloader یکی از همین اپلیکیشن‌هایی است که به منظور دانلود آسان ویدئو یوتیوب ساخته شده است که قادر است با وارد کردن لینک ویدئوی مورد نظر، کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف آن را برای شما به نمایش بگذارد که با کلیک روی هر کدام از گزینه ها، عملیات دانلود ویدئو آغاز خواهد شد.

HD Video Downloader12

از جالب‌ترین و مفیدترین بخش‌های HD Video Downloader می‌توان به امکان دانلود فایل صوتی ویدئوها اشاره کرد که با استفاده از آن، می‌توانید بدون نیاز به دانلود ویدئوهای حجیم از خوانندگان مورد علاقه‌ی خود، تنها فایل صوتی ویدئو را به صورت MP3 دانلود کنید.

امکان دانلود از دیگر سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف، امکان دانلود همزمان چندین ویدئو، دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل‌های دانلود شده در محیط اپلیکیشن HD Video Downloader و... از دیگر ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات