سامسونگ به خریداران گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس هدایای دیجیتال می‌دهد

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
در کنار گوشی‌های هوشمند خریداری شده، شرکت‌های مختلف برای تشویق کاربران هدیه‌ها و طرح‌های تشویقی در نظر می‌گیرند. حال سامسونگ برای خریداران گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+، ۱۴ هدیه‌ی دیجیتالی رایگان در نظر گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ برای کاربرام دو فبلت یعنی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ جدید خود ۱۴ اپلیکیشن و سرویس دیجیتال را به صورت رایگان در نظر گرفته است تا توجه خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

برای مثال گاردین به مدت ۶ ماه دسترسی کامل به محتوای خود را در اختیار خریداران گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ قرار می‌دهد. نیویورک تایمز نیز برای ۶ ماه در دسترس کاربران این فبلت خواهد بود. به علاوه کاربران سامسونگ می‌توانند به صورت ماهیانه یک کتاب‌ رایگان از سرویس کیندل سامسونگ دریافت کرده و به مدت ۳ ماه دسترسی نامحدودی به کتابخانه‌ی Scribd داشته باشند.

همچنین سامسونگ برای کسانی که نگران نبودن درگاه میکرو‌ اس‌دی در نوت 5 و اس 6 اج+ هستند ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری رایگان نیز در نظر گرفته است. اگر به فکر تندرستی و رژیم غذایی خود هستید، می‌توانید ۶ ماه اشتراک طلایی Lifesum هدیه گرفته و اگر در فکر تمرین‌های بیرون از خانه هستید می‌توانید اشتراک رایگان komoot را دریافت کنید. همچنین اپلیکیشن Trip Advisor برای سفری که از طریق این سرویس رزرو کرده‌اید، ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

به علاوه در بین اپلیکیشن‌ها، برنامه‌های مرتبط با بازی و سرگرمی نیز دیده می‌شود. در حال حاضر نحوه‌ی دقیق عملکرد این طرح مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد که مانند طرح‌های گذشته با دانلود و نصب برنامه، گوشی شما شناسایی شده و طرح تشویقی مرتبط با برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات