مشخصات فنی نکسوس 5 (2015) ال‌جی فاش شد

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویری از قاب پشتی نکسوس ال‌جی این بار نوبت مشخصات فنی این گوشی جدید است تا در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شوند. با زومیت همراه باشید تا مروری بر مشخصات نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال‌جی داشته باشیم.
تبلیغات

فاش کننده‌ای که در گذشته نتایج بنچمارک برخی پردازنده‌های نسل آینده را منتشر کرده بود، به تازگی در حساب کاربری ویبو خود مشخصات فنی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ساخت ال‌جی‌ را نیز فاش کرده است.

بنابر اطلاعات فاش شده نکسوس ال‌جی مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ در کنار ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 خواهد شد.

n 1

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX 278 سونی خواهد بود که بنابر گفته‌ی این فرد عملکرد بهتری نسبت به دوربین اصلی نکسوس هواوی خواهد داشت. هر چند این منبع از دوربین جلوی گوشی اطلاعاتی نداده است اما در روزهای گذشته شاهد انتشار عکسی مربوط به دوربین خود گرفت (سلفی) این گوشی بودیم که توسط یکی از کارکنان گوگل گرفته شده بود و نشان از حسگری ۵ مگاپیکسلی داشت.

تا به حال شاهد انتشار تصاویر و مشخصات نکسوس هواوی و ال‌جی بوده‌ایم و اگر گوگل روال گذشته‌ی خود را حفظ کند شاهد معرفی آن‌ها در مهر یا آبان سال جاری نیز خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ اگر قصد خرید نکسوس جدید را داشته باشید نکسوس هواوی را ترجیح می‌دهید یا نکسوس ال‌جی را؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات