تصاویر جدیدتری از ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در مراسم معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس اعلام کرد که نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر اس ۲ در ایفا ۲۰۱۵ معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

سال گذشته سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات خود در جریان ایفا ۲۰۱۴ از ساعت هوشمند گیر اس رونمایی کرد. این ساعت هوشمند سامسونگ از یک صفحه‌ی نمایش خمیده بهره می‌برد که البته چندان نیز مورد استقبال واقع نشد. سامسونگ امسال به این نتیجه رسیده که کاربران به ساعت‌های هوشمند با صفحه‌ی نمایش دایره علاقه‌ی بیشتری دارند و از این‌رو گیر اس ۲ را به عنوان یک ساعت دایره‌ای روانه‌ی بازار خواهد کرد.

GearS2 Int1

در آستانه برگزاری ایفا ۲۰۱۵ِ دنیس میلوسکی، قائم مقام طراحی سامسونگ در آمریکا، تصاویر جدید‌تری از این ساعت هوشمند را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است. با قرار دادن این تصاویر در کنار تصاویر و ویدیویی که پیش از این منتشر شده بود، شمای کلی ساعت گیر اس ۲ سامسونگ مشخص شده است.

GearS2 Int2

همچون گیر اس این ساعت هوشمند نیز از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد. احتمالا اس ۲ از وجود درگاه سیمکارت نانو بهره خواهد برد که از این‌رو شاید قابلیت ارتباط با شبکه‌های ارتباطی وجود داشته باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات