فبلت قدرتمند ال‌جی برای رقابت با گلکسی نوت 5 تا پایان سال معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اوایل سال جاری میلادی، چو جون هو، مدیر عامل بخش ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکز اعلام کرد این کمپانی کره‌ای نیمه‌ی دوم سال 2015 از یک دستگاه پرقدرت و رده‌بالا رونمایی خواهد کرد. البته هنوز مشخصاتی از این دستگاه فاش شده نشده، ولی به نظر می‌رسد ال‌جی قصد رقابت مستقیم با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس پلاس اپل را دارد.
تبلیغات

در حالی که ال‌جی از گوشی جذاب جی 4 به عنوان پرچمدار خود در سال 2015 رونمایی کرد، ولی خیلی زود اعلام شد که این کمپانی کره‌ای قصد دارد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی یک پرچمدار دیگر که در خانواده‌ی فبلت‌های رده‌بالا قرار می‌گیرد را معرفی کند. گفته می‌شود این دستگاه از طراحی زیبا در کنار بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای بهره می‌برد که این مواد در بین پرچمداران سونی، سامسونگ، اپل و اچ‌تی‌سی مرسوم است.

روز گذشته چو جون هو در مجمع سه ماهه‌ی سوم سال 2015 به یک گوشی هوشمند اسرارآمیز اشاره کرده و گفته است که این فبلت یک محصول رده بالا نخواهد بود. قطعا نمی‌توان به کلمات و برداشت‌هایی که در منابع خبری ارائه می‌شود تکیه کرد و مدیر بخش موبایل ال‌جی فقط اشاره کرده که این فبلت یک دستگاه شیشه‌ای خواهد بود و سه ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

شایعات و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که فبلت جدید ال‌جی برای رقابت مستقیم با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس پلاس معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا ال‌جی برای فبلت خود از قلم استایلوس استفاده می‌کند یا خیر؛ ولی به نظر می‌رسد برای رقابت بهتر باید از قلم هوشمند خود کمک بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات