تصویرمنتسب به گوشی A9 اچ‌تی‌سی فاش شد

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ سود دهی اوضاع خوبی ندارد و ارزش این شرکت در ماه‌های گذشته افت بی‌سابقه‌ای را به خود دیده است. اچ‌تی‌سی قصد دارد تا با معرفی گوشی جدید A9 این روند را تغییر دهد و تصاویر فاش شده‌ی امروز نیز ضمن تایید در راه بودن گوشی جدید، طراحی A9 را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی سال خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و برای متوقف کردن روند نزولی خود در نظر دارد تا گوشی جدیدی با نام HTC A9 را معرفی کند. تصاویر فاش شده‌ی امروز نیز طراحی این گوشی را در مقایسه با آیفون ۶ به نمایش می‌گذارد که نشان‌گر تشابه عجیب بین این دو گوشی است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دوربین گوشی جدید اچ‌تی‌سی ماژول کوچکتری نسبت به ام ۹ داشته و در وسط قاب پشتی قرار گرفته است. به علاوه در زیر آن لوگوی اچ‌تی‌سی نیز قرار دارد.

بنابر شایعات A9 مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD خواهد شد و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز بهره خواهد برد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی ۶۴ بیتی X20 مدیاتک خواهد بود و دوربین آن مجهز به حسگری ۲۱ مگاپیکسلی خواهد شد.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را در مهر یا آبان امسال رونمایی کرده و در همان ماه نیز آن را روانه‌ی بازارهای جهانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات