اطلاعات جدیدی از محصول آینده‌ی Nextbit در توییتر منتشر شد

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
Nextbit شرکتی است که توسط کارکنان سابق گوگل، اپل و اچ‌تی‌سی تاسیس شد و نام آن‌ها برای اولین بار پس از اعلام همکاری با سایانوژن بر روی زبان‌ها افتاد. پس از تایید معرفی گجتی هوشمند در روزهای گذشته حالا این شرکت اطلاعات جزئی دیگری در مورد محصول آینده خود منتشر کرده است.
تبلیغات

Nextbit شرکتی است که هسته‌ی مرکزی آن را کارکنان سابق گوگل، اپل و اچ‌تی‌سی تشکیل می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که این شرکت با بازار گوشی‌های هوشمند بیگانه نیست و حتی آشنایی کاملی با آن دارد. این شرکت در روزهای گذشته خبر معرفی گجت هوشمند جدیدی را داده بود و امروز اطلاعات بیشتری از آن را با علاقه‌مندان به فناوری در میان گذاشته است.

نکست بیت در توییتی با بیان این جمله «به نظر ناممکن می‌آید اما آیا می‌توانید گوشی را تصور کنید که با گذر زمان بهتر نیز بشود؟» عکسی را نیز منتشر کرده است که با کنار هم قرار دادن این دو می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت در تلاش برای معرفی گوشی است که با گذشت زمان با کاربر خود هماهنگ‌تر شده و رفتارهای او را بهتر می‌شناسد.

در توییتی دیگر این شرکت جمله‌ی «آینده در حال تماس است، آیا صدای آن را می‌شنوید؟» را به اشتراک گذاشته و عکسی از هدفون مکالمه‌ی گوشی منتشر کرده است. اسکات کرویل، مدیر اسبق طراحی اچ‌تی‌سی که حالا از مدیران نکست بیت است نیز جمله‌ی «افق‌های جدید پیش روی اندروید است آیا آن را می‌بینید» را توییت کرده و عکسی منتشر کرده که به نظر جعبه‌ی محصول آینده‌ی این شرکت است.

نکست بیت محصول آینده‌ی خود را در روز ۱۰ شهریور ماه معرفی خواهد کرد و با در کنار هم گذاشتن این توییت‌ها می‌توان انتظار معرفی تبلتی نازک دارای قابلیت انجام مکالمه را داشت.

نظر شما چیست؟ آیا این کمپانی با توجه به کارکنان با سابقه‌ای که دارد می‌تواند موفقیتی در بازار گجت‌های هوشمند کسب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات