ایسوس ورود به لیست برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سال 2016 را هدف گرفته است

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است و یکی از کمپانی‌های بزرگ آسیایی نیز به شمار می‌رود؛ اما با وجود معرفی گوشی‌هایی با مشخصات عالی و قیمت کم، این شرکت نتوانسته جایی در بین بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای خود باز کند. به نظر می‌رسد ایسوس اهداف بزرگی را برای سال ۲۰۱۶ میلادی در نظر گرفته و قصد ورود به لیست ۱۰ شرکت برتر در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند را دارد.
تبلیغات

ایسوس با معرفی زنفون 2 به عنوان اولین گوشی دارای ۴ گیگابایت رم، هیاهوی بسیاری به پا کرد؛ اما تا به امروز نتوانسته است خود را در بین ۱۰ تولید‌کننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند ببیند.

بنابر گفته‌های مدیر عامل این کمپانی، جری شن، ایسوس در نظر دارد تا ۴۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی به فروش برساند و وارد لیست ۱۰ شرکت برتر تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند شود. او همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که ایسوس در مالزی عرضه‌ی ۴ تا ۵ میلیون گوشی در سال حاضر را هدف گرفته است. ایسوس در کشورهای هند، روسیه، تایوان، برزیل و مالزی نیز قصد عرضه‌ی یک میلیون گوشی هوشمند را دارد.

گفتنی است ایسوس ۴ تا ۵ میلیون گوشی هوشمند را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی به فروش رسانده است و در نظر دارد تا ۶ میلیون گوشی دیگر در سه‌ماهه‌‌ی سوم سال ۲۰۱۵ را در بازارهای مختلف بفروشد. تحلیل‌گران پیش‌بینی رسیدن این تعداد به ۲۱ میلیون عدد را در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی دارند.

به نظر می‌رسد ایسوس سال نسبتا خوبی را پشت سر خواهد گذاشت؛ اما این آمار برای این شرکت راضی‌کننده نیست و ایسوس هدف‌های بزرگ‌تری برای سال ۲۰۱۶ میلادی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات