گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس بهتر از گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج به فروش می‌روند

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
رسانه‌های کره‌ای با انتشار گزارشی اعلام کردند که فروش گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رضایت بخش است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ پی به عنوان یک نقطه‌ی قوت برای فروش در کره‌ی جنوبی باعث فروش خوب پرچمداران جدید سامسونگ می‌شود.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط KoreaTimes، فروش گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در سه روز اول عرضه به بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه رسیده است که در مقایسه با فروش گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج در زمان عرضه در سپتامبر ۲۰۱۴ نشان از رشدی فزاینده‌ دارد.

اپراتور مخابراتی SK Telecom در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

میانگین فروش ترکیبی دو گوشی هوشمند سامسونگ در روز بیش از ۲۵٫۰۰۰ دستگاه است. این میزان از فروش در مقایسه با گلگسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج که سپتامبر سال گذشته توسط سامسونگ روانه‌ی بازار شدند، بسیار افزایش یافته است. استراتژی سامسونگ در عرضه‌ی پرچمداران، پیش از موعد همیشگی نتیجه خوبی را به همراه داشته است.

باید دید که فروش گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس پس از عرضه‌ی سامسونگ پی در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) چه تغییری به خود خواهد دید. به نظر می‌رسد سامسونگ در مقایسه با گذشته فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. البته برای اطمینان از این موضوع باید در انتظار عرضه‌ی سرویس سامسونگ پی و انتشار آمار رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات