تصاویری از گوشی میت اس هواوی فاش شدند

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی روزهای پرکاری را سپری می‌کند و پس از معرفی Honor 7i با دوربین چرخان قصد معرفی Mate S را در نمایشگاه IFA 2015 دارد. پس از فاش شدن مشخصات فنی و قیمت میت اس به تازگی تصاویری از این گوشی نیز منتشر شده‌اند که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

هواوی قبل از شروع رسمی نمایشگاه IFA در برلین قصد معرفی گوشی جدید با نام میت اس دارد و آن طور که از شواهد پیدا است این گوشی از قابلیت فورس تاچ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به تازگی و تنها چند روز مانده به معرفی رسمی گوشی جدید هواوی، تصاویری از این گوشی منتشر شده‌اند که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Huawei Mate S leak 31
Huawei Mate S leak 33
Huawei Mate S leak 34

بنابر شایعات گذشته میت اس از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره خواهد برد که به معنای چگالی پیکسلی ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ است. از سایر مشخصات ذکر شده برای میت اس می‌توان به پردازنده‌ی کرین ۹۳۵ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628، سه گیگابایت رم از نوع LPDDR4، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین خود گرفت (سلفی) ۸ مگاپیکسل، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۵.۱ با رابط کاربری Emotion 3.1 اشاره کرد.

به علاوه این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی کرده و مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت خواهد بود. ضخامت میت اس ۷.۹ میلی‌متر است که وزنی ۱۸۵ گرمی را برای آن به همراه دارد.

نظر شما چیست؟ آیا طراحی و قابلیت‌ها میت اس برای جلب توجه کاربران مناسب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات