گوگل توییت‌ها را به نتایج جستجوی دسکتاپ اضافه کرد

یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت گوگل با بروزرسانی موتور جستجوی خود و همکاری با توییتر، توییت‌ها را به نتایج جستجوی دسکتاپ افزود. گوگل پیش از این توییت‌ها را به اپلیکیشن موبایل خود گنجانده بود.
تبلیغات

اگر یکی از کاربران فعال شبکه‌ی توییتر باشید، احتمالا از اینکه توییت‌ها به نتایج جستجوی گوگل افزوده شده، بسیار خرسند خواهید شد. پیش از این نسخه‌ی موبایل گوگل این بروزرسانی را دریافت کرده بود و حال نسخه‌ی دسکتاپ گوگل نیز به این قابلیت مجهز شده است.

همکاری بین توییتر و گوگل در ماه مِی شروع شد و تا حال ادامه دارد. بروزرسانی اخیر که شامل افزودن توییت‌ها به نتایج جستجوی گوگل است، توسط اکانت توییتر گوگل اعلام شد. این بروزرسانی از امروز در دسترس گرفته و اگر به Google.com مراجعه کرده و جستجویی انجام دهید، نتایج مربوط به این جستجویی که در توییتر موجود است، برایتان نمایش داده خواهد شد. گوگل همواره منبع مهم و جامعی برای مردم بوده که همه می‌توانند جستجوهای خود را در این موتور جستجو با دقت بیشتری به عمل آورند.

در این بروزرسانی اگر به دنبال شخص خاصی باشید، اسکرولی از توییت‌­های اخیر فرد مورد نظر نمایش داده می‌شود اما اگر به دنبال موضوع مشخص‌تری مانند توییتر ناسا باشید گوگل توییت­‌های حساب‌ رسمی ناسا و همچنین توییت­‌هایی که دیگر افراد در مورد ناسا پست کرده‌اند را نمایش می‌دهد. این قابلیت در حال حاضر در سطح جهانی در زبان انگلیسی موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات